Waar te krijgen?

Gpostema

Berichten: 267
Mei 05, 2008, 16:59:56
edit2Rapporteer  
Even een vraagje: Ik ben op zoek naar zo'n removable safety tube voor aan je chickenloop. Het pieletje wat er nu aan zit is een beetje gesloopt namelijk. Ik heb al zo'n ding van Naish voor op je spreader pad, maar hierdoor werkt de quickrelease niet meer naar behoren. Het moet dus echt een pieletje zijn dat je aan je chickenloop kan bevestigen, alleen waar kan ik deze krijgen. Ik heb al wel even gezocht op internet, maar deze dingen staan vaak niet op de sites..
Iemand een idee welke shop deze dingen verkoopt?

Groet Gerben  Smiley 
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #1 Mei 05, 2008, 17:01:08
edit2Rapporteer  
Kan je die van naish niet op een of andere manier op je chickenloop beunen?
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 Mei 05, 2008, 18:45:26
edit2Rapporteer  
Je kan gewoon een stevige tiewrap aan je loop vast maken en door je haak heen halen, of met een tiewrap een stevige slang aan je loop vastmaken.
Gpostema

Berichten: 267
Antwoord #3 Mei 05, 2008, 20:21:40
edit2Rapporteer  
Die Niash er aan beunen heb ik al wel eens gedaan maar dat is niet echt wat. Hij wijst al het ware naar links of naar rechts --- en niet naar je toe |, dus dat is niet ideaal. En voor een eventuele verkoop van de kite vind ik het wel wat netter als er niet zo'n zelf gefabriceerd ding aan zit. Voor mij zou het wel voldoen maar ik kan me voorstellen als koper dat je zoiets hebt van liever geen materiaal waar zelf aan geknutseld is (ook al werk het nog zo goed).
Weet iemand nog een shop of weet iemand waar je die van Latidude los kan krijgen?

Gr Gerben
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #4 Mei 05, 2008, 20:55:35
edit2Rapporteer  
even mailen naar verschillende shops michien kunnen ze dat pieletje wel bestellen
Frank77

Berichten: 690
Antwoord #5 Mei 05, 2008, 22:10:29
edit2Rapporteer  
Bij eurofun  in oostvoorne verkochten ze NAISH pieletjes voor 3,5 eur. Alleen die zijn heel kort (check wel ff want ze zijn echt kort)en moet je aan je CL maken. Nadeel is bij trekken safety dat ie aan de goede kant moet zitten, anders ben je hem kwijt ;-)

Bij vliegerop Den Haag hebben ze langere van PL dacht ik. Een stuk langer en iets duurder. Die bevallen mij beter

Succes
Gpostema

Berichten: 267
Antwoord #6 Mei 05, 2008, 23:36:14
edit2Rapporteer  
Naish ding heb ik al eens geprobeerd  Wink maar dat was niet zo'n succes maar ik heb nu de juiste gevonden!

http://www.vliegerop.nl/index.php?inhoud=product&id=861

Groet Gerben
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.