Webcam Oostvoorne

RUD

Mei 08, 2008, 02:36:48
edit2Rapporteer  
Heey Mensen,

Heeft iemand een idee of er ooit is geprobeerd een webcam op autoplaya te zetten? Soms geven sites aan dat je (net aan) zou kunnen kiten, eenmaal daar is er te weinig wind. Ben benieuwd wat je er allemaal voor moet doen om zo'n webcam te plaatsen. Lijkt mij in ieder geval handig

Gr, Rudmar
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #1 Mei 08, 2008, 03:08:35
edit2Rapporteer  
Deze doet het ook........

http://www.eurofun.nl/info_webcam.php
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Mei 08, 2008, 03:20:01
edit2Rapporteer  
Toen de strandtent er nog stond was dat best mogelijk geweest, nu moet je het doen met die bij Eurofun. De vlaggen geven enigzins een indicatie of het waait, en met Oostenwind kun je mooi zien of er gekite wordt. Dat gebeurd ivm de werkzaamheden nu precies voor de cam (of is het al klaar?)
Alferink

Antwoord #3 Mei 08, 2008, 05:58:40
edit2Rapporteer  
gister stond er nog een D6 met compleet gps systeem en een paar hopen zand dus duurt nog wel ff Tongue

AUtoplaya zou mooi zijn, maar je weet wel dat vogels een camera als vijand zien en zich verjaagd voelen van 'hun' territorium. Want voor vogels is het glazen kijkoog net zoiets als zo'n blauwe vliegen lamp,  ze vliegen er zo tegenaan en dat kan natuurlijk niet.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4 Mei 08, 2008, 13:59:59
edit2Rapporteer  
maar alferink hoe kunnen ze er nou tegen aan vliegen als ze verjaagd worden, dat is toch de andere kant op?

Maarrr een webcam zou leuk zijn, een windmeter met een zendertje die met een interval wat winddata doorgeeft naar een plek met een internet server zou ook al goed zijn. zonnepaneeltje voor de prik en voila... de blauwe luchten zien we wel op de cam van Urofun.
Alferink

Antwoord #5 Mei 08, 2008, 14:13:56
edit2Rapporteer  
Nou kijk, ik zal het uitleggen

Je hebt natuurlijk bazige vogels, zeg maar de fuhrers van de vogelclub. Die verdedigen hun chickies en watjes. Zo'n camera lijkt natuurlijk ook op een roofvogel, net als een kite. Zo'n bazig vogeltje durft niet tegen een grote roofvogel kite, maar wel tegen een kleine roofvogel camera. Dus dat bazige vogeltje is dapper en probeert indruk te maken op z'n chickies (en misschien op z'n watjes, afh. van zijn voorkeur) en valt de roofvogel camera aan. Nou heeft hij het probleem dat die camera niet echt meegeeft, daardoor heeft de vogelclub dalijk geen bazige vogeltjes meer en zijn alleen de chickies en de watjes nog over. Dat is niet goed voor de vogelstand, want vogels hebben goede leiding nodig. Daarom denk ik dus dat daar geen toestemming voor wordt gegeven.

Een windmolen is een heel ander verhaal, dat is niet gevaarlijk. Dat is ontspanning voor de vogels. Ze doen namelijk een competitie wie het vaakst tussen de wieken door kan vliegen, vrij vaak verliest er wel eens iemand. Maarja windmolens weg voor de vogels is net zoiets als alle kitestranden dicht voor ons. Dus ik begrijp het wel hoor.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6 Mei 08, 2008, 14:31:38
edit2Rapporteer  
oh leg jij het eventjes uit dan.... schater
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Mei 08, 2008, 14:33:52
edit2Rapporteer  
Prachtig verhaal Alferink! ThumpsUp schater
timmuh

Antwoord #8 Mei 08, 2008, 17:29:30
edit2Rapporteer  
dikzak, alfrerink

geef jij die vredenspijp eens door want dit gaat niet goed zo.
Langbeest

Antwoord #9 Mei 08, 2008, 18:30:50
edit2Rapporteer  
 InLove schater schater
Geen

Antwoord #10 Mei 10, 2008, 06:45:21
edit2Rapporteer  
Ik kan me hier wel in vinden,,
ekt ekte whoeshwinder, duidelijk als het duidelijk mos wese

XXX
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.