hoi,
ben vandaag wezen kiten op de brouwersdam, het ging de eerste paar uur eigenlijk best goed tot dat ik men kite een crash maakte. Ik was best ver op zee en de lijnen waren verstrengeld met oa mijn leash vooraan bij de bar. De kite was een paar keer omgedraaid en de lijnen waren om de kite gedraaid.
Eigenlijk was ik in eerste instantie in paniek omdat de kite niet meer de lucht ging.
Bovenwonder begon ik een beetje wind in de kite te vangenen dreef ik uiteindelijk richting strand.
Ik spartelde een beetje achter de kite dit was heel vermoeiend, half in paniek.
Mede kiters heb ik proberen duidelijk te maken dat ik in de problemen zat.
Toen ik bijna kon staan was ik over de zeeland grens heen, ik dacht dat ik het gehaald had.
Plosteling ving mijn kite wind en begon te loopen ik werd gewoon weggesleurd en heb toen mijn safety
getrokken. Deze werkte dus niet en mijn kite begon me aflandig mee trekken.
Helemaal machteloos. Ik heb toen maar de keuze gemaakt om mijn harnas af te doen.
Anders was ik verzopen omdat ik niet tegen de kracht van de kite kon op zwemmen.
Eenmaal op strand viel ik bijna van mijn eigen zo vermoeid ik was.
Reddeloos ben ik met de kite mee gaan lopen, gelukkig hebben kiters deze na enige moeite op het strand gekregen. Ik wil hier hun bij deze hartelijk bedanken, harstikke top
Ben daarna toch weer gaan kiten maar was er wel van geschrokken.