Fuerteventura Noordkant/flagbeach

twinkil

Geen avatar

Berichten: 2
Mei 10, 2008, 04:02:18
edit2Rapporteer  
Gaan er nog mensen tussen 18 en 31 mei naar Fuerteventura Noordkant/flagbeach?? Ikzelf ga dan die kant op met  mun vriendin en het lijkt me leuk andere kitehigh leden daar aan te treffen...

We gaan naar apartement Oasis Royal via happysport.

Let me know  Wink
Rooky

Berichten: 190
Antwoord #1 Mei 19, 2008, 06:04:57
edit2Rapporteer  
dude dat is super daar,

ben er zelf niet rond die tijd maar afgelope zomer in fuerte geweest oasis pappagaio!!

mega complex joh veel plezier daar
Frank77

Berichten: 690
Antwoord #2 Mei 20, 2008, 04:18:43
edit2Rapporteer  
ik zit er van 1 tot 8 juni. Net een week later dus.
Wel ff wat vragen:

Ga je huren of neem je eigen spul mee? Indien huren waar dan?
Hoe warm/koud is het daar nu? Dus wat meenemen: Shortarm, shorty of gewoon zwembroek?
Wat voor wind staat er? Ik neem een 7 en 9 zowiezo mee. De rest ga ik huren (board+12+9+7m2dan zit ik boden de 20kg. Daar geen trek in, plus de 12m is gaar.)

ai... hij is al op vakantie...
Rooky

Berichten: 190
Antwoord #3 Mei 20, 2008, 04:55:11
edit2Rapporteer  
ik ben er met 2 maten geweest in aug. en gewoon short en likra aan en meer niet.. water temp was rond de 23/24 gr volgens mij

en zelf m`n spullen mee genomen en kwam op 21 kg  al m`n kite spullen 2 kites trap. bar`s enzv niet e veel kleding mee he
twinkil

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #4 Mei 22, 2008, 18:29:41
edit2Rapporteer  
ik zit er van 1 tot 8 juni. Net een week later dus.
Wel ff wat vragen:

Ga je huren of neem je eigen spul mee? Indien huren waar dan?
Hoe warm/koud is het daar nu? Dus wat meenemen: Shortarm, shorty of gewoon zwembroek?
Wat voor wind staat er? Ik neem een 7 en 9 zowiezo mee. De rest ga ik huren (board+12+9+7m2dan zit ik boden de 20kg. Daar geen trek in, plus de 12m is gaar.)

ai... hij is al op vakantie...

Zit er nu. Tis ca 27 C en s avonds 19. Overdag (middag) waait het ca 15-17 knopen. Ik heb mijn 10m2 en 14m2 mee genomen (weeg 90 kg). Je kan huren bij flagbeach (flagbeach.com).

Tis zeker vet hiero! Mag nu nog 1,5 week, dus dat komt helemaal goed!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.