(schater_kitesmiley)Ongelooflijk kansloos verhaal begint dit te worden zeg, ik zou me bijna gaan opwinden maar dat ga ik dus niet doen...hij moet gedacht hebben "de aanval is de beste verdediging" maar het houdt geen steek.
Je maakte een sprong en die sprong mislukte, en ik zat heus wel een end achter je, maar je lijnen kwamen in de mijne. Discussie uit, punt. Dat gezeik over mijn maatje die jou niet wou helpen,
hij was dikkedulle jouw board aan het zoeken. Wel sterk dat je hier nog het slachtoffer komt spelen. Het lijkt wel of je voor leven vocht alleen daar zo, je kwam welgeteld 5min na mij aan land, gewoon omdat je heel ver kon staan in het water op dat moment.
Bottomline (en dan kap ik ermee want dit wordt belachelijk), jij sprong in mijn lijnen en ik zit met kosten. Zoals ik al zei, ik betaal m'n spullen zelf wel, maar om dan nors te reageren omdat mijn maatje jou zogezegd niet wou slepen terwijl hij je boardje zocht !!!, maakt trouwens niet uit wat mijn maat zegt of doet, ik sta toch niet in voor hem en wel voor mezelf !!! wat een gelul, ik heb stukken door jou, ik draai er zelf voor op maar nogmaals "sorry" of "alles ok" was
op z'n plaats geweest !!! NOU EN ???? heb je ooit...dat iedereen schrijft wat hij denkt, ik weet 1 ding als je dit had gelapt met sommige van mijn iets bredere kameraden, dan had je nu een ander probleem. Belachelijke discussie.