eey mini-me.. thanks for the shoot's staat er goed op zo... ik zit weer met een glimlachje te kijken alleen wel vet knudde voor idefix dat z'n net aangeschafte fuel plof en ssjgg zei.. maar ik denk zeker dat ie een gratis reperatie of kite heeft verdiend want hij staat met veel auw in zijn ribben nog steeds drie keer in de week ophet water en zit bijna elke dg voor het nkv in de papieren of op een vergadering en ook als het hard waait dan zit ie ook in een vergadering en wat doen wij?? kiten idd...
Bedankt voor de opbeurende berichten. Ik heb inmiddels via de mail begrepen dat R.Zoon flnk z'n best aan het doen is voor mij! Ik heb er best wel vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Henk-jan, Zien goed uit die pics. Ik kom gauw een x die kant op.Lijkt altijd wel zo te wezen dat als ze foto's van jezelf maken ze IETS minder goed getimed zijn dan de jump die je maakt.
Henk-jan, Zien goed uit die pics. Ik kom gauw een x die kant op.Lijkt altijd wel zo te wezen dat als ze foto's van jezelf maken ze IETS minder goed getimed zijn dan de jump die je maakt.
Grtz
Het ligt natuurlijk ook aan de rider en Goonie was lekker bezig die dag.. En idd het betreft mijn eigen camera en daar heb je, ivm die waterdichte zak, toch wat handigheid voor nodig om zowel water, rider en kite in één shot te krijgen. Je bent altijd welkom en anders spreken we weer ff ergens af... Wat dacht je van Klein Curacao