italie noord/oost kust

SnaaK

Juli 10, 2008, 15:18:38
edit2Rapporteer  
hoi allemaal,

ik heb ff een vraagje;

Volgende week donderdag vertrek ik richting italië, wij gaan op een camping staan aan de kust. Dit wordt een camping in de buurt van Ancona of Fano of daar tussen. Nu vraag ik mij af of je hier kan surfen, we hebben namelijk al weinig bagage ruimte en het zou zonde zijn als we daar aankomen en ik niet kan surfen maar wel al me spullen bij heb.
één voorwaarde aan de spot; het moet wel een beetje beginners vriendelijk zijn.

CHEERS en alvast bedankt  Wink
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #1 Juli 10, 2008, 17:40:40
edit2Rapporteer  
www.kitebeaches.com
mbetz

Antwoord #2 Juli 10, 2008, 18:41:10
edit2Rapporteer  
Een goede Kite Beach daar in de buurt is Numana Blu. Dit is een lang strand en er is 'smiddags vaak thermiek! Numana Blu is bij Numana, net onder Ancona, bij Camping Numana. Het kitestrand is ten noorden van de rievier (Musone). het is een strand met kleine kiezles, wel schoon en vrij rustig.
Check maar op kitebeaches.com of in the Kite en Windsurfing Guide Europe.
Hangloose
[Pepper]

Antwoord #3 Juli 10, 2008, 21:59:55
edit2Rapporteer  
Als ik je dan nog een leuke camping mag aanraden:

http://www.campinginternazionale.com/

Is een terassencamping (dus vrijwel iedere plaats heeft uitzicht op zee!) bij Sirolo, even ten zuiden van Ancona. Ben hier een paar jaar geleden geweest en vond het echt helemaal geweldig, zowel de camping als het dorpje Sirolo!!

Succes!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.