Welke heup trapeze

Janssen
Gast
Juni 21, 2004, 19:29:50
edit2Rapporteer  
Hoi

ik wil binnekort een nieuwe heup trapeze aanschaffen. maar welke is lekker volgens jullie?
Yannick

Antwoord #1 Juni 21, 2004, 19:31:52
edit2Rapporteer  
gewoon zelf uitproberen welke jij het lekkerst vind zitten
slufterhufters.com

Antwoord #2 Juni 21, 2004, 20:44:58
edit2Rapporteer  
het gaat erom dat die comfortabel zit maar een paar kleinigheden aan een trapeze zijn ook erg belangrijk zoals een goede impact bij vallen en wat dacht je ervan dat je je eigen bandjes kan vervangen na slijtage ook wel makkelijk, of een haak waar je chickenloop niet zomaar kan uitschieten, zoals jullie weten ben ik van het NAISH gebeuren maar de cabrinha impact is voor mij de nummer 1.
KiteKoe®t

Antwoord #3 Juni 22, 2004, 00:59:30
edit2Rapporteer  
Ik ben zelf goed tevreden met de Mystic Darkrider.

Hier staat overigens ook wel nuttige info nog: http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?board=2;action=display;threadid=3128
Wilhelm
Gast
Antwoord #4 Juni 22, 2004, 08:52:36
edit2Rapporteer  
He Janssen,

De Takoon trapeze vind ik helemaal het eindje, omdat je de zijkanten van je trapezehaak zijn ingepakt. De haak kruipt absoluut niet omhoog en blijft hierdoor keurig netjes op zijn plaats zitten. Verder zit die lekker, ook zonder pak in zonnige oorden geen last van geschuur ofzo.
Alleen zijn ze moeilijk verkrijgbaar maar mocht je er een willen dan kan ik je wel een adresje doorgeven waar ze ze zeker hebben, maar dat hoor ik wel dan.

http://www.takoon.com/pl//www.pl?CountryCode=&LOGIN=anonymous&PASSWORD=anonymous&RubriqueID=8&AccessoireGroupeID=5
~Sjors RE-CO2

Antwoord #5 Juni 22, 2004, 08:56:28
edit2Rapporteer  
het gaat erom dat die comfortabel zit maar een paar kleinigheden aan een trapeze zijn ook erg belangrijk zoals een goede impact bij vallen en wat dacht je ervan dat je je eigen bandjes kan vervangen na slijtage ook wel makkelijk, of een haak waar je chickenloop niet zomaar kan uitschieten, zoals jullie weten ben ik van het NAISH gebeuren maar de cabrinha impact is voor mij de nummer 1.

dan mag je CABRINHA ook wel met hoofdletterszetten!
die trapeze is idd toppie....... ga hem zelf binnenkort ook halen.

Sjors
slufterhufters.com

Antwoord #6 Juni 22, 2004, 09:02:04
edit2Rapporteer  
hoop kiterboarders vergeten hoe snel die bandjes slijten, en daar is bij de cabrinha impact over nagedacht, kan je zelf vervangen, zitten er los op.
KiteDemon

Antwoord #7 Juni 22, 2004, 09:16:57
edit2Rapporteer  
Je kan natuurlijk ook unhooked varen. Geen trapeze nodig, geen slijtage, armen als staalkabels.... (maar alleen voor de echte hardcore diehards.....trapezes zijn voor mietjes....)
randy
Gast
Antwoord #8 Juni 23, 2004, 10:04:25
edit2Rapporteer  
Die cabrinha is cker zeer goed!!.. maar ik vind de pro limit kite waist pro ('04)  toch nog het lekkerste...
slufterhufters.com

Antwoord #9 Juni 23, 2004, 20:04:09
edit2Rapporteer  
kan je dan die bandjes vervangen als ze versleten zijn
Japairman

Antwoord #10 Juni 23, 2004, 20:15:00
edit2Rapporteer  
Als je een beetje handig bent met de naaimachine is dat een fluitje van een cent.
Ik heb vroeger in het theatertextiel gezeten en naaide bijv. de voordoeken in elkaar 10m bij 10m.

Tegen de tijd dat mijn bandjes versleten zijn is de rest van mijn trappeze tot nu toe ook al versletten, 2 tot nu toe.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.