Gratis af te halen....

Jambo

Juni 28, 2008, 04:20:34
edit2Rapporteer  
Voor diegene die vandaag op Mirns m'n accupompje heeft meegenomen.

2 laadsnoeren opdat ik hier nu ook niets meer aan heb......

Kijk als iemand nu als allerlaatste weggaat en dat pompje vind en dit meld ok.  loser

Maar er waren nog meer dan genoeg kiters op het water, en denk ik dus dat
iemand dacht deze pomp past mij ook wel...

Mocht je die snoertjes nog nodig zijn...
PB me maar... Grin
Idefixe

Antwoord #1 Juni 28, 2008, 04:34:49
edit2Rapporteer  
Diep diep droevig!  ThumpDown
Erik de Berik

Antwoord #2 Juni 28, 2008, 04:41:00
edit2Rapporteer  
  Zwaar triest,heb er zelf ook 1 (heb de aankoopbon).Ben ook altyd bang dat ie geklauwd word.Als t ff kan gelijk terug in de auto leggen.Zijn denk ik niet veel mensen met zo,n ding.Ga gelijk ff paar herkennings tekens of naam in graveren.heb je een foto van dat ding en een goede beschrijving,we zullen er naar uitkijken.Ook op te koop aangeboden sites ff kijken.
Jambo

Antwoord #3 Juni 28, 2008, 04:47:21
edit2Rapporteer  
Het gaat maar om een simpel pompje van een tientje ofzo van de decathlon.

Waar het mij omgaat is dat je van elkaars spullen moet afblijven
iets lenen geen enkel probleem.
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #4 Juni 28, 2008, 17:15:01
edit2Rapporteer  
Waar het mij omgaat is dat je van elkaars spullen moet afblijven
iets lenen geen enkel probleem.

Inderdaad afblijven met je tengels.
Dutchy

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #5 Juni 28, 2008, 17:17:55
edit2Rapporteer  
het word dalijk zo gek dat je alles vast moet gaan leggen op het strand of in de auto in een kluisje.........laten ze gewoon met dr poten van andermans spullen waar hard voor gewerkt moet worden afblijven  
Mees..

Antwoord #6 Juni 28, 2008, 20:39:37
edit2Rapporteer  
het word dalijk zo gek dat je alles vast moet gaan leggen op het strand of in de auto in een kluisje.........laten ze gewoon met dr poten van andermans spullen waar hard voor gewerkt moet worden afblijven  

eens! Maar op mirns zijn al vaker dingen gejat volgens mij..
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Juni 28, 2008, 22:11:35
edit2Rapporteer  
Het is tegenwoordig meer dan normaal dat spullen worden meegenomen ook al is het niet van jou. Wat een mentaliteit, het irriteert mij mateloos ThumpDown Angry

Ik zit ook altijd in de rats als ik aan het kiten ben terwijl er een kite van me op de kant ligt omdat je niet dichtbij de auto kan zijn om je spullen op te bergen Angry
Idefixe

Antwoord #8 Juni 29, 2008, 03:24:11
edit2Rapporteer  
Op Mirns viel het eigenlijk altijd behoorlijk mee. Ik ben er vaak en heb eigenlijk ( gelukkig) nog maar weinig van dit soort dingen meegemaakt. Kwam echter vrijdag iemand naar m'n spullen lopen, zag er 2 pompen liggen en wilde er eentje pakken. "ik dacht dat het de mijne was"........
Ik had er dus 2 mee. Ik heb meteen maar even de boel gemerkt.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 Juni 29, 2008, 14:45:14
edit2Rapporteer  
Ik heb meteen maar even de boel gemerkt.

Goed idee, dan staan die zog. vriendelijke lui gelijk met een bek vol tanden als je kan zeggen: "o ja, waarom staat mijn naam dan onderop?"
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.