Kite Kamp Marokko Dakhla 2008

KitesurfschoolBest

Juli 22, 2008, 08:44:54
edit2Rapporteer  
Het is weer zover, de zomer doet zijn intreden en we realiseren ons allemaal dat de winter er ook weer aankomt, toch wil je hier even niet aan denken en genieten van hopelijk een warme zomer met veel wind. Zo overleef je de komende maanden in Nederland of lekker ergens anders.
De zomer bevalt ons allemaal altijd erg goed, en soms willen we maar niet dat die eindigt, nu zijn er natuurlijk meerdere spots te vinden waar de zomer vrolijk door gaat, Dakhla is daar eentje van. En nu is de tijd ook om daar aan te denken, om alvast die vakantie veilig te stellen.

Karim organiseert net zoals vorig jaar in de maand oktober( 2008 van 10/ 18 Oct)een trip naar Marokko! Hij heeft dank zijn moedertaal weer eens iets goeds geregeld en stelt hier hanglos natuurlijk van op de hoogte: Een week Dakhla, vlucht hotel met ontbijt lunch aan het strand en diner in hotel + vervoer naar de spot dus all incl.

Voor meer info meld je aan onder reservering op www.kitesurfschoolbest.nl
vermeld erbij dat het om “kite kamp Dakhla” gaat, want anders denkt Karim straks dat je les nodig heb!

De trip zal met 20 personen zijn en nog voordat ik dit heb gepost laat Karim me weten dat er nog 12 plekken over zijn! Dus wees er snel bij als jij lekker een week wil knallen na de zomer in zomerse omstandigheden!

Tot dan

salam oalikom

Karim
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #1 Juli 22, 2008, 09:25:09
edit2Rapporteer  
Lijkt mij wel toppie..............

Lex

Antwoord #2 Juli 22, 2008, 09:27:11
edit2Rapporteer  
Lijkt me ook echt geweldig daar! Is kijken of ik dan vrij heb en of ik het financieel ga redden Wink

edit: Heb dan gewoon school Sad
storm

Antwoord #3 Juli 22, 2008, 18:39:50
edit2Rapporteer  
Hee dat zijn mijn foto's!
Copywright.

Te gekke spot, heb je de kans...Gaan!!!
Phyxsius

Antwoord #4 Augustus 02, 2008, 18:27:32
edit2Rapporteer  
wat die windzekerheid voor oktober betreft:
Heeft iemand hier zelf ervaring mee in oktober ? Als ik de statistiek van deze maand bekijk op windguru/windfinder ligt dit toch vrij laag ? Of is dit (zoals zo vaak) weer een onderschatting ?
Ik heb als grootste kite een Waroo 11m '08 en weeg 75kg. Moet wel beetje zeker zijn dat ik hier voldoende aan heb...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.