Tussen de '07 en '08 bar zit vrij weinig verschil. De '08 vind ik zelf alleen iets mooier afgewerkt.. Verder geen probleem om de 2007 bar op een 2008 kite te vliegen.
600 euro lijkt me een mooie prijs voor de set die je aangeboden krijgt.
Afgelopen zaterdag wilde ik een kite ophalen bij boardsports, ik was al in almere, krijg ik een telefoontje dat bij hem is ingebroken en bijna alle kites verdwenen zijn.
Dinsdag kan ik hem bellen, maar of hij dan nog een 7 waroo heeft is maar de vraag>>>>Hij had nog wel 13 m liggen.
Ik ga dinsdag denk ik wel naar zoetermeer alleen betaal je daar meer als bij willem van boardsports. bij hem zijn ze gewoon ontzettend goedkoop.
had ik hem willlen hebben voor maandag want dan gaat het los. Als iemand hier meer over weet stuur effe een pm bvd
thnx morres voor de rest, goede koop.. en ik snap ut met depower koort! thnx! ik hoop dat ze voor mi de 9m ng hebben, snel krijgen. nu word het ng een kleurtje kiezen ik denk paars staat wel bij me pro-x '07
Ja klote man dat zijn zaak is leegestolen. Daar gaan die prachtige aanbiedingen
Overigens zou ik niet zo snel naar Sweetlakecity rijden, vergeet niet dat er in Vlissingen ook nog een Bestdealer zit die ook verstuurd met mooie aanbiedingen!
gasten, ik had die gast gesproken ze zijn inderdaad in gebroken.. hebben alleen bar`s en kite`s mee genomen. er was ng wel een 9m waroo (rood:S) en barren komen over 2 weken misch. ! egt balen.. voor mij en zker voor hun!!