Misschien goed als de grijze gebrilde ouwe zelf nog iets toevoegt voordat we dit topic helemaal afsluiten.......Verbazend en verontrustend ook, dat mensen zo snel hun oordeel hebben als ze maar één kant van het verhaal horen.
Sportief dat je ook reageert
Idd. kun je er vanuit gaan dat de meeste verhalen van deze slag snel een eigen leven gaan leiden. Echter dit verhaal is toch vrij duidelijk verwoordt door Erik en ik heb de indruk dat hij waar nodig het verhaal "op de rails" heeft gehouden.
Iedereen maakt weleens fouten, en in onze sport zijn de gevolgen soms ook best ernstig. Maar dit is helaas wel een voorbeeld van roekeloos gedrag, waardoor ik de reacties terecht vindt.
Ik hoop dat je hiervan hebt geleerd om op het water beter te anticiperen, en dat je snel herstelt van je ribbreuken. Uit ervaring weet ik hoe pijnlijk ook dat is
Helaas weet ik ook uit ervaring hoe het voelt om door de "fout" van een ander letsel op te lopen waardoor je een tijdje uit de roulatie bent. Daarom voel ik extra mee met Erik, en nu ook met je ribben.