Erik de Berik flikt t weer,ongeluk op scheef!

Erik de Berik

Antwoord #75 Juli 13, 2008, 17:39:13
edit2Rapporteer  
Haha Grin,vind ik ook.Verhaal krijgt rare wendingen en word straks teveel overtrokken,vind t prima zo,er zijn ergere dingen in t leven.
Herstelverwachting: binnen 2 weken  Joepie YeSS Joepie YeSS

Tnx voor alle support,en ik wens iedereen veel plezier met een fantastische sport maar sla niet door.

@michiel,heb je pic. ontvangen.

ThumpsUp

Wat mij betreft ,topic closed.
Arilex

Antwoord #76 Juli 15, 2008, 01:09:17
edit2Rapporteer  
Misschien goed als de grijze gebrilde ouwe zelf nog iets toevoegt voordat we dit topic helemaal afsluiten:
De gozer die je naar de club heeft gebracht was Harm Siezen, dan weet je wie je kunt bedanken. Overigens liep ik je aan de andere kant te ondersteunen, remember? Dat komt natuurlijk even niet uit om te vermelden, want je wilt me in je kwaadheid natuurlijk zo negatief mogelijk afschilderen.
En er is gerechtigheid: Jij staat over 2 weken weer op het water, ik "ietsje" later met twee ribbreuken.
Vind het niet netjes dat je het laat voorkomen of ik je niet geholpen heb omdat ik bang was dat je me zou slaan, ik heb gedaan wat ik kon.
Verbazend en verontrustend ook, dat mensen zo snel hun oordeel hebben als ze maar één kant van het verhaal horen.
En jazeker: Ontzettend domme actie van mij, ik zou net zo kwaad zijn als het mij was overkomen en we zitten nu allebei met de gebakken peren en zwaar aan de pijnstillers.

Lex

Mees..

Antwoord #77 Juli 15, 2008, 01:24:46
edit2Rapporteer  
reacties zijn toch enigzins terecht als het een domme actie was? En daarbij zou ik mij degene die op mij invloog ook niet in mijn dankbetuiging opnemen...

think twice dude.
Erik de Berik

Antwoord #78 Juli 15, 2008, 14:35:21
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp Harm,Thanks!

Sommigen verwachten nog credits ook,wat een humor schater

Toch bedankt Lex,zonder jouw had ik Harm nu niet kunnen bedanken. ThumpsUp
LEAF

Antwoord #79 Juli 15, 2008, 20:42:24
edit2Rapporteer  
Hoe ouder hoe gekker zullen we maar zeggen! Sad    Anyhow ik hoop dat jullie snel herstellen want niet kite is echt een zware straf!!
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #80 Juli 15, 2008, 20:49:30
edit2Rapporteer  
beterschap mannen!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #81 Juli 16, 2008, 21:15:52
edit2Rapporteer  
Misschien goed als de grijze gebrilde ouwe zelf nog iets toevoegt voordat we dit topic helemaal afsluiten.......Verbazend en verontrustend ook, dat mensen zo snel hun oordeel hebben als ze maar één kant van het verhaal horen.

Sportief dat je ook reageert ThumpsUp

Idd. kun je er vanuit gaan dat de meeste verhalen van deze slag snel een eigen leven gaan leiden. Echter dit verhaal is toch vrij duidelijk verwoordt door Erik en ik heb de indruk dat hij waar nodig het verhaal "op de rails" heeft gehouden.

Iedereen maakt weleens fouten, en in onze sport zijn de gevolgen soms ook best ernstig. Maar dit is helaas wel een voorbeeld van roekeloos gedrag, waardoor ik de reacties terecht vindt.
Ik hoop dat je hiervan hebt geleerd om op het water beter te anticiperen, en dat je snel herstelt van je ribbreuken. Uit ervaring weet ik hoe pijnlijk ook dat is

Helaas weet ik ook uit ervaring hoe het voelt om door de "fout" van een ander letsel op te lopen waardoor je een tijdje uit de roulatie bent. Daarom voel ik extra mee met Erik, en nu ook met je ribben.
Lex

Antwoord #82 Juli 16, 2008, 21:19:05
edit2Rapporteer  
Naamgenoot, sterkte man met je ribben  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.