Recon (rode bal) werkt echt super... in 1 keer is alle druk uit je kite. Het is makkelijk weer in elkaar te zetten zonder dat je lijnen spagettie zijn. Kite is up and going again in notime!
Relauch... je hebt er wat wind voor nodig, maar dan werkt het ook prima. Te weinig wind... nou dan doe je het toch gewoon op de op oufderwetse manier! Mij lukte het overigens met een 12m ook bij windkracht 2 op de sneeuw.
alleen de bypass leash is echt een handle passleash en niet fijn te gebruiken als kiteleash!!
Waar ik blij mee ben is dat ik geen leash meer heb... geen leash die na een rotatie om je lijnen heen zit!!
![Smiley](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/smiley.gif)
De rode bal zit rond oog oogte... dus ook als je over het strand op je buik wordt getrokken kan je er gewoon bij... geen gepiel bij je harnashaak!
Dat relaunch boeit me niet zo, maar is een leuke bijkomstigheid. Ik denk dat voor open zee, waar je niet kan staan het een uitkomst is. Maar ik vaar op het autostrand en dan is drie stappen doen en je kite kantelen een stuk sneller.
Veel mensen lopen te klagen dat het niet werkt.... Tip voor hen... durf eerst het boekje te lezen!
Sjors