Betalen per spot

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #75 Juli 15, 2008, 23:52:42
edit2Rapporteer  
brad=wimt
litewave

Berichten: 607
Antwoord #76 Juli 16, 2008, 00:46:07
edit2Rapporteer  
nee dit is hem

http://www.youtube.com/watch?v=kpdiqVf-PJQ


Plaatje klopt niet loser
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #77 Juli 16, 2008, 15:21:49
edit2Rapporteer  
Hihihi lol!

Dit bedoel ik nou,..dit zijn onze NKVers (filmpje) wannabe's van het eerste uur,...net 1e lesje gehad,...en zullen mij dan wel even vertellen wat wel of niet mag hahaha. schater loser


Slotje dan maar,..kritiek geven mag niet, je bent het ermee eens maar hoooooooo als je kritiek geef hooooooo.


Hans teeuwen.

Brad
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #78 Juli 16, 2008, 20:12:00
edit2Rapporteer  
Hoez slotje?

kan je er niet tegen dat jouw non beargumenteerd commentaar van repliek wordt gediend?

Heb helaas nog steeds geen goed alternatief voorbij zien komen in deze.


El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #79 Juli 16, 2008, 20:33:32
edit2Rapporteer  
Brad! leuk dat je zelf om een slotje vraagt!
Ik hou wel van een gepeperde discussie hoor. Ik heb m'n eerste lesje al wat langer geleden gehad, en wimt heeft naar ik inschat nog nooit les waar dan ook in gehad, maar dat mag 'ie zelf uit komen wijden in dit turbo topic.

Mocht je nog iets over mij te pijpen hebben, even ter info: ik kite non-stop sinds mei vorig jaar, en kan me inmiddels intermediate noemen (what's in a name), ik ben lid van de NKV omdat ik denk/wil/hoop dat ze iets voor elkaar krijgen. De verzekering is mooi meegenomen, maar voor mij  is bepalend waar ze voor staan en mijn inschatting van hoe succesvol ze zouden kunnen zijn. Ik ben nog nooit in de NKV kantine geweest en ik ben nooit afgezeken omdat ik te laat op de training was, of omdat ik te brak op het water stond.

Dit stukje van de realiteit ziet er volgens mij zo uit: er is europees beleid, en er is verkeersbeleid. Bij de eerste wordt de invulling aan de lokale en regionale overheden overgelaten, en dat zijn besluitvormingsprocessen waarbij de procedures vastliggen en de belanghebbenden worden gehoord. Bij het tweede kan, zoals jij zegt, de staat beslissen, waarbij besloten wordt op basis van adviezen van de interne en externe deskundigen.
In beide procedures is er volop ruimte voor interpretatie. Zo zal een ingehuurde vogeldeskundige een kiter de wereld uit kunnen rekenen (hij jaagt alles weg binnen een straal van  500m) of juist er in (de meeste soorten zijn verstoord bij nadering van 20m, enkele al van verder).
Ik ben het met je eens dat "de politiek" beslist, ik heb daar vaak genoeg voorbeelden van gezien, er zijn een hoop stinkende voorbeelden van wazige en almost corrupte beslissingen te noemen in NL. Ik verwacht ook niet dat de NKV al haar doelen zal verwezenlijken. Ik heb daarentegen wel de zekerheid, dat de kite-gemeenschap zich laat horen waar het nodig is, dat heersende spookbeelden worden ontkracht en dat het imago van de sport wordt opgefrist door een stelletje vrijwilligers die daar heel wat uurtjes in steken. En het blijkt dat de situatie geenszins zwart wit is zoals jij schetst, getuige een aantal recente succesjes. Dat is voor mij ook een zekerheid: zonder NKV hadden we nu nog minder spots gehad. En dat is iedere cent van het lidmaatschap meer dan waard.

Wat betreft jou kritiek geven, je wekt irritatie op door de discussie maar half aan te gaan. Als je nou eens expliciet aangeeft waarom de NKV zo nutteloos is, dan zeg ik misschien ook m'n lidmaatschap op. Succes!
leeany

Berichten: 844
Antwoord #80 Juli 16, 2008, 20:38:12
edit2Rapporteer  
ik ben ook geen lid, heb me er verder ook nog niet in verdiept aangezien ik niet dagelijks kite.
ik neem denk ik wel een verzekering voor eventuele ongevallen ( zeker als beginner ) en schade aan andermans kites.
de NKV doet zijn best misschien wel om het aantal kitesports te houden, maar weet niet of het een extra push is om kitespots open te houden.
omdat.. Kitesurfen is grandioos aan het groeien in Nederland, ook de desbetreffende instanties die kitespots sluiten weten dat veel ongelukken komen door de drukte en onervarenheid.
het is niet mogelijk zelfs om die 10000 ( 3000 active ) kiters over maar 3 plekken te verdelen. door ongevallen e.d.
het aantal spots zal denk ik groeien/dalen naverhand hoeveel kiters er zijn.
er zijn nu 60 spots in Nederland ongeveer? of 45 wat was het? tot nu toe is dat nog te doen blijkbaar, als we tegen de 20000 kiters aan zitten zal dat aantal omhoog moeten, daar hebben we de NKV wel bij nodig, maar niet voor het voorstellen van extra kitespots, maar eerder het uitkiezen van waar.

denk ik dan.
Super Cooper

Berichten: 257
Antwoord #81 Juli 17, 2008, 09:50:12
edit2Rapporteer  
@ El Rudo:

Zonder in een donker gaatje van jouw lichaam te kruipen vind ik dat jij het goed verwoord. Als burger heb je te maken met de overheid en de enige manier om 'indruk' te maken is als er meerdere dezelfde geluiden bij die overheid (zowel lokaal als nationaal) terecht komen. Met andere woorden een zogenaamde lobby heeft alleen maar zin als de druk van de burger op de overheid wordt opgevoerd. En om dit te bereiken is een georganiseerde groep mensen, zoals de NKV, de best denkbare oplossing.

Maar goed, als Brad en zijn soortgenoten dit niet inziet en daar ook niet over wil discusseren houd het helaas op om die mensen te overtuigen.

Helaas....

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #82 Juli 17, 2008, 13:14:59
edit2Rapporteer  
Ha Cooper, goed dat je aangeeft dat je daar niet in wil kruipen, nu slik ik ieder ontbijt een vork in met de punten naar beneden om het omkleden op de parkeerplaats ook veilig door te komen, dus een echte aanrader is het niet om het te proberen.

Maar ontopic: een lobby is goed, vooral als waakhond die oplet dat bepaalde procedures niet onopgemerkt passeren. Een NKV kan zich profileren als belanghebbende partij en hoort in besluitvorming gehoord te worden. Zelfs als éénling kan je wat voor elkaar krijgen in bepaalde gemeentelijke processen, ik heb hier ervaring mee en ik was toen blij verrast met de mogelijkheden die de NL burger heeft.
Een belangenvereniging als de NKV kan verder tegenwicht bieden tegen onze "tegenstanders", waaronder ook burgerorganisaties zoals de waddenvereniging, die willen in een incidentele oprisping ook wel eens wat narigheid roepen over kiters.
En Brad? Die zit nog in de hihihi lol fase, dus als hij zich met grote mensen zaken bemoeit wordt het hem snel wat teveel schat ik.
robbertK

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #83 Juli 17, 2008, 14:38:21
edit2Rapporteer  

Slotje dan maar,..kritiek geven mag niet, je bent het ermee eens maar hoooooooo als je kritiek geef hooooooo.


Hans teeuwen.

Brad

Bij deze nodig ik je uit om onder het genot van een kopje koffie/biertje van gedachten te wisselen over de rol en de uitvoer daarvan van de NKV.
Elke input is namelijk erg wenselijk

robbert
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #84 Juli 17, 2008, 18:15:11
edit2Rapporteer  
Werd gevraagd, waarom ik niet antwoordde, tot nu dus. Ik inet alleen bij de biep, of soms werk, vandaar.

El Rudo is een vetklep; net zo ongenuanceerd en off topic, om mij ondeskundig te noemen, El Rudo. Ik ben een officile debiel, dat klopt, maar daar heeft men geen last van. Ik meende trouwens toch te weten dat El Rudo bijna 90 kg woog, dus al even waar als wat ik beweerde, en nu staan we quite .

Deze topic is sowieso off-topic, want over spot-betalen, voor een spot-prijs evt, als er maar meer controle is, daar gaat het om (bij Workum moet je een formulier invullen, voelt minder vrijblijvend allemaal, en dat is juist de bedoeling (trouwens; dat formulier moet natuurlijk ook in duits te verkrijgen zijn via internet).

Verder sluit ik me bij El Rudo aan wat betreft Brad; leuk omschreven met die bla-blafiedeldiefiedel fase waarin dat jochie zit YeSS.
Hij zegt dat het NKV geen macht heeft; vanwege te weinig leden; dus `make a difference', en wordt lid.
Verder zegt ie dat ie klachten heeft over het NKV; zeg de klacht, DURF dus die klacht te vertellen, of doe dat niet en zeg meteen dat je laf bent Undecided.

Nu mijn bijdrage weer voor het NKV; de eerste die zich nu aanmeld als NKV lid (wordt gecheckt), krijgt een complete Pinda kado (3 jaar oud).
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #85 Juli 17, 2008, 20:48:48
edit2Rapporteer  
Hallo Lieve mensen.

Hier is de moeder van Brad,.. Brad heeft een spuitje gekregen en is inmiddels in z'n dwangbuis teruggekeerdt,..sorry voor deze overlast van mijn zoon.

Brad heeft iets tegen carnavalsverenigingen, negeer hem gewoon,... iedereen van hieruit 3 x Alaaf.
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #86 Juli 17, 2008, 20:52:22
edit2Rapporteer  
Hallo Lieve mensen.

Hier is de moeder van Brad,.. Brad heeft een spuitje gekregen en is inmiddels in z'n dwangbuis teruggekeerdt,..sorry voor deze overlast van mijn zoon.

Brad heeft iets tegen carnavalsverenigingen, negeer hem gewoon,... iedereen van hieruit 3 x Alaaf.

 loser  loser  loser
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #87 Juli 17, 2008, 20:56:00
edit2Rapporteer  
...

http://www.youtube.com/watch?v=SUtOyHLyL1c
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #88 Juli 18, 2008, 08:41:55
edit2Rapporteer  
en toen wist ie het niet meer !!??!!  loser  loser  loser



Hallo Lieve mensen.

Hier is de moeder van Brad,.. Brad heeft een spuitje gekregen en is inmiddels in z'n dwangbuis teruggekeerdt,..sorry voor deze overlast van mijn zoon.

Brad heeft iets tegen carnavalsverenigingen, negeer hem gewoon,... iedereen van hieruit 3 x Alaaf.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #89 Juli 18, 2008, 17:34:21
edit2Rapporteer  
Brad Pitt had meer pit, maar ach, zo hoort ie weer bij onze club ThumpsUp.
Kom maar bij mammie InLove.
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #90 Juli 18, 2008, 17:54:48
edit2Rapporteer  
Hij weet het wel, hij wil het alleen niet op het forum zetten om een of andere duistere rede. Ik denk dat het best wel kan... maargoed zelf weten.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.