revolt waar te koop?

Ponk

Geen avatar

Berichten: 197
Juli 28, 2008, 14:47:32
edit2Rapporteer  
Is de Revolt niet te koop in Nederland? Ben op zoek, maar tot nu toe nog niks.

grt Ponk

zoek een 7 mtr
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Juli 28, 2008, 14:52:56
edit2Rapporteer  
Misschien kitescholen zoals http://www.absolutekite.nl/

Of anders in Duitsland kopen

http://www.handmade.de/kites-fone-kites-c-1_56_480.html

Succes  ThumpsUp
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #2 Juli 28, 2008, 23:13:24
edit2Rapporteer  
Enige vraag is waarom een Revolt? is een beginners kite toch?
Ik heb hem zien liggen in frankrijk, en kwalitatief leek die ook een stuk minder.

Als je dan toch al een bandit wilt.. wacht nog ff dan is de bandit 2 er, dus bandit 1 goedkoper.
Ponk

Geen avatar

Berichten: 197
Antwoord #3 Juli 28, 2008, 23:55:32
edit2Rapporteer  
Enige vraag is waarom een Revolt? is een beginners kite toch?
Ik heb hem zien liggen in frankrijk, en kwalitatief leek die ook een stuk minder.

Als je dan toch al een bandit wilt.. wacht nog ff dan is de bandit 2 er, dus bandit 1 goedkoper.

omdat ie volgens de "kenners" niet echt onder doet voor de bandit en hij is niet alleen voor mij als t knoert maar juist voor mijn zoon van 12. die op t punt van varen staat. leek mij dus niet verkeerd. of heb je een betere optie??

grt ponk 
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #4 Juli 29, 2008, 00:07:01
edit2Rapporteer  
Kan nu wel 1000 en 1 kites opnoemen, maar schiet niet op. Je vind om een reden de bandit achtigen goed. dus lijkt me handig daar bij te blijven.
Ik gok alleen dat door de komst van de Bandit DOS de bandit 1 nu toch een stuk goedkoper word. en hijs nog wat beter ook.

Extreem is de bandit ook zowieso niet best een goede beginners kite die bandit. (alleen mn persoonlijke smaak is het niet)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #5 Juli 29, 2008, 00:14:44
edit2Rapporteer  
Revolt is getest in de kiteboarding.de magazine en heeft dezelfde positieve eigenschappen als de Bandit. Iets minder hangtime maar is bijna niet te merken. Verder is de kite is meer back to basic waardoor die ook iets goedkoper is.. De Revolt is zeker niet alleen een beginners kite.
Taco.

Berichten: 629
Antwoord #6 Juli 29, 2008, 00:41:37
edit2Rapporteer  
De Bandit IS inmiddels al een stuk goedkoper Wink Ik denk dat de Bandits wel zo'n beetje op zijn als de Bandit Dos er is (en in de winkel ligt).
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.