Best Kite Nemesis 10m ontploft, en BEST heeft HET TOP OPGELOST

Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #25 Augustus 02, 2008, 09:18:11
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
jetzu

Berichten: 633
Antwoord #26 Augustus 02, 2008, 10:01:29
edit2Rapporteer  
Voortaan misschien eerst even verder zoeken, en daarna pas zeiken?
Want zo te zien doen ze dus niet zo moeilijk en word dit gewoon erg netjes geregeld.
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #27 Augustus 02, 2008, 10:04:07
edit2Rapporteer  
Voortaan misschien eerst even verder zoeken, en daarna pas zeiken?
Want zo te zien doen ze dus niet zo moeilijk en word dit gewoon erg netjes geregeld.
Hij heeft toch eerst contact gehad met Best USA? Embarrassed
jetzu

Berichten: 633
Antwoord #28 Augustus 02, 2008, 10:12:32
edit2Rapporteer  
Als hij het daarna ook nog even in nederland had geprobeerd was het dus wel gelukt.
En het is ook meer een opmerking dan hem afzeiken dus relax.
Ian

Berichten: 219
Antwoord #29 Augustus 02, 2008, 10:13:32
edit2Rapporteer  
Ik heb van schade gevallen met Best in mijn omgeving altijd goede verhalen gehoord. Maar die regelde het idd met de locale dealer.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #30 Augustus 02, 2008, 10:23:46
edit2Rapporteer  
Kijk dat is klasse,  ThumpsUp Richard.

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #31 Augustus 02, 2008, 11:18:08
edit2Rapporteer  
TOP Richard.... kan die gast misschien toch weer lekker het water op  ThumpsUp
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #32 Augustus 02, 2008, 11:43:02
edit2Rapporteer  
Dat kan wel zijn Loepie, bla bla
Ik had het natuurlijk niet over jouw geval, maar over dat van de topicstarter.
e_surf

Berichten: 611
Antwoord #33 Augustus 02, 2008, 12:36:30
edit2Rapporteer  
Ik ken een geval, waarbij een Best Nemesis openscheurde
bij de aanhechting van een lijn van de briddle.
Was een stikfout, waarbij het stiksel als een stukje "scheurpapier" los scheurde.

Garantieafhandeling was top.

Deze gast was op vakantie in het buitenland
en kon een nieuwe kite, binnen enkele dagen
tegemoet zien.

Juist deze garantieafhandeling en de afhandeling zoals
in dit topic geeft toch een goed gevoel voor eventuele
overstappers. (merkswitchers)

Ik vaar nu Naish Ravens III, maar een setje Nemesis HP lijkt
mij anders ook niet verkeerd.

helium

Berichten: 676
Antwoord #34 Augustus 02, 2008, 13:01:38
edit2Rapporteer  
hahaha, geregeld

TOP Richard (ByTheWay, die 13m Waroo Pro is de shit!!)

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #35 Augustus 02, 2008, 13:13:24
edit2Rapporteer  
Top geregeld Richard!! vond et idd niet echt passen bij BEST zoals ik het ken. wel van vroegere verhalen.
90 dagen regeling vind ik ook wat vreemd.. heb toch echt 1 jaar garantie op mn kite. 2007 model.
peterb

Berichten: 380
Antwoord #36 Augustus 02, 2008, 14:06:55
edit2Rapporteer  
Probleem was/is dat de kite niet bij een lokale dealer vandaan komt, vandaar mijn actie richting BEST USA, bij wie moest ik anders zijn? Maar gelukkig heeft de importeur nu met me contact opgezocht en ik ga er vanuit dat het goed gaat komen.
franco

Berichten: 874
Antwoord #37 Augustus 02, 2008, 15:28:11
edit2Rapporteer  
he he zie je wel eerst praten, en als dat niet lukt kunnen jullie altijd nog zeiken, zal nu wel goed komen.
Derk

Berichten: 80
Antwoord #38 Augustus 02, 2008, 15:49:16
edit2Rapporteer  
Even wat recht zetten voor mijn geval (13 m met kapotte LE bladder) Na contact met Richard ben ik er achter gekomen dat die oetl.. van Reinier van het ter ziele gegane bedrijf sports4fun in Zwartsluis, mijn klacht helemaal niet met Richard besproken had ! Nu weet ik ook waarom, hij werd namelijk achter de broek gezeten door diverse incassoburo's en tegen mij maar volhouden dat Best er nog niet uit was etc.
Bij deze, Richard bedankt voor de terug koppeling, vertrouwen in Best is weer Best !!!!
aruba312

Geen avatar

Berichten: 15
Antwoord #39 Augustus 02, 2008, 22:31:14
edit2Rapporteer  
ik heb de afgelopen 2 maanden een 7 en 11m waroo 08 gekocht. De 7m heb ik 2uur mee gevaren voordat deze spontaan ontplofte en de 11m een keer of 15, en daar staat 1 bridlepatch ook op scheuren. Precies dezelfde plek als waar de 7m op scheurde. De 7m werd binnen een dag vervangen door een nieuwe door Van Vliet uit zoetermeer en hoor net op mijn voicemail dat ik de 11m ook mag komen omruilen. Wel goede service maar kwaliteit waroo 08 is wel beetje discutabel in mijn beleving!
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #40 Augustus 02, 2008, 22:39:14
edit2Rapporteer  
toch wel grappig wat een topicje kan losmaken.

best maakt kwalicatief niet de beste kites maar de service zit igg wel snor. richard is goed bezig (ook met andere gevallen)
Poeri

Berichten: 114
Antwoord #41 Augustus 03, 2008, 00:00:54
edit2Rapporteer  
Idd de service is perfect zover ik weet, handel het ook met mn locale dealer. En ja contact leggen met de andere kant van de wereld kan je dit verwachten loser
Ik vind dat deze topic maker het wel eventjes recht mag zetten, al dat negatieve gedoe over Best ThumpDown
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #42 Augustus 03, 2008, 10:11:10
edit2Rapporteer  
Zo zie je maar weer wat relatie betekent voor de naam en faam van een merk. Ik heb met naish, Wipika en best in het verleden rechtstreeks getracht servce te krijgen. Alleen bij Wipi was dat top, de rest allemaal traag of niet goed/duur...
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #43 Augustus 04, 2008, 09:25:22
edit2Rapporteer  
In mijn ogen zouden alle merken een dergelijke service moeten verlenen. Nu krijg je dat mensen aan de hand van deze verhalen achter de oren krabben en waarschijnlijk bij een nieuwe kite aanschaf overstappen naar een ander merk, niet zozeer vanwege de slechte vliegeigenschappen van hun huidige kite, maar wel vanwege de slechtere service dan bij een ander merk.

Heb zelf gisteren met de Thruster 14 van Eclipse gevaren (Dank Henk Jan!) en het was een geweldige kite. Springt mega hoog en stuurt lekker snel. Ik ben ook absoluut onder de indruk van mijn huidige kite, maar vanwege de mindere afhandeling van mijn schade (zie ander topic) ben ik geneigt om over te stappen indien ik een nieuwe kite moet hebben.

Op zich jammer, want liever koop ik hem bij de gasten waar ik mijn gear normaal koop.
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #44 Augustus 04, 2008, 09:46:22
edit2Rapporteer  
Garantie regeling bij eclipse is wel errug goed...
peterb

Berichten: 380
Antwoord #45 Augustus 04, 2008, 13:36:55
edit2Rapporteer  
Best Nederland heeft het prima opgelost. Vanmiddag kan ik een nieuwe Nemesis ophalen!!! Mijn vertrouwen in Best is helemaal terug (op vaargebied was dat al zo want die Nemesis ROCKT als geen enkele andere!!!) Bedankt!!
KomodoJoe

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #46 Augustus 04, 2008, 17:23:02
edit2Rapporteer  
Even een toevoeging.

Bij mij is prcies hetzelfde gebeurt. Bij de aanhechting van de bridal gescheurd.

En mij ma heeft er even naar gekeken, en die zegt dat de verkeerde naald is gebruikt. Fout
in de zin dat de naald niet door de stof heen gaat, tussen de fibers door. Maar er gewoon doorprikt, dat er dus een gat geprikt wordt, waardoor het materiaal beschadigd wordt. En dat de reden is waardoor bij zoveel mensen de kite scheurt. 

Als het goed is krijg ik ook een nieuwe, gaat over 11m2 waroo 2008. Een keer gebruikt :S .

Maar dat dit dus wss de reden is waardoor ze ontploffen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.