Ongeluk Mirns???

(HJ) MINI-ME

Antwoord #25 Augustus 05, 2008, 20:45:13
edit2Rapporteer  
He Henk Jan,

Moet jij niet als de sodemieter gaan mailen of zo!!!??  ListenToMe schater ThumpsUp ThumpsUp InLove

Hi.Hi.  je hebt er al één gehad en bovendien moet ik ff werken aan mijn berichten  schater
Ps na 23.00 uur want dan ben ik thuis  ThumpsUp
Kaptain

Antwoord #26 Augustus 05, 2008, 21:08:25
edit2Rapporteer  
Ik hou het niet meer!!!!!!!!!!
lowietje

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #27 Augustus 05, 2008, 23:12:13
edit2Rapporteer  
er was ook ruimte zat, achterin. alleen was hoogte lopen op korte rakjes (want links waren idd allemaal surfers die mij weg stuurden) wat lastig voor me. en zo kwam ik niet zo goed naar achteren. en idd de mensen die het wel goed kunnen bleven maar vooraan hangen. en zo werd het zo druk vooraan dat naar achteren komen nog lastiger was. en lopen met die harde wind gaat ook niet zo snel, 2 passen lopen en 1 weer terug....
moraal van het verhaal... moeten er met zn allen wat van maken daar op t water.

quote:
Ten eerste is het niet de bedoeling dat we zo dicht bij elkaar in de beurt komen maar probeer idd je kite laag te houden wanneer je stil staat. Voordelen  loser
1)Jou kite zal minder nerveus reageren.
2)Andere kiters kunnen er beter langs.
3)Andere kiters kunnen beter inschatten wat je aan het doen bent bv.
(ga je plotseling links of rechts af of laat je de kite uit de lucht vallen of valt de kite over je heen  Roll Eyes )

Succes

Ps er is ruimte zat.. Volgens mij waren Ka[ptain en ik de enige die helemaal bij de linker boei aan het varen waren  ThumpsUp
[/quote]
Kaptain

Antwoord #28 Augustus 05, 2008, 23:18:47
edit2Rapporteer  
@mini-me Ik ga nu pitten. Moet morgen naar CZ rijden. Ik ga wel dromen van de sprongen. Cheesy
terrorwally
Gast
Antwoord #29 Augustus 09, 2008, 12:25:54
edit2Rapporteer  
als je onder je kite komt te hangen en je raakt gedesoriënteerd moet je gewoon direct je handen van die bar af houden, dan heb je minder kans op schade. Corrigeren op zo'n moment kan de situatie alleen maar erger maken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.