Wie heeft de Nemesis HP 2009 al getest?

JorritPi

Augustus 15, 2008, 21:27:51
edit2Rapporteer  
Ik heb 'm al wel in mijn handen gehad maar nog niet mee kunnen varen. Ik weet dus al wat er is veranderd maar ik wil graag weten hoe hij vaart t.o.v. de HP 2008.
Zijn er mensen die al met de Nemesis HP 2009 hebben gevaren?
Mark-Fizzer

Antwoord #1 Augustus 15, 2008, 21:32:37
edit2Rapporteer  
Jaaaaaa

De 12.

Vette kite!!!! zat aan een setje Feuls te denken, maar na afgelopen zondag, ben ik aan het twijfelen geslagen.
Wat een vette kite zeg. Voor een 12 stuurt en draait ie behoorlijk snel, en d'r zit me een lift/boost in, niet te zuuuunig!!

Zeker gaan testen.

Ben erg benieuwd naar die 9 HP...Lag er ook voor het pakken, maar is er niet meer van gekomen door m'n ribjesblessure.  Joepie Joepie
JorritPi

Antwoord #2 Augustus 15, 2008, 21:36:58
edit2Rapporteer  
Goed om te horen! En kan je ook iets zeggen over het het verschil in vaar eigenschappen t.o.v. de 2008? Is de draaisnelheid werkelijk verbeterd met het twister-systeem? En wat voor kleur heeft de leading-edge, nog steeds wit gelaten?

Mark-Fizzer

Antwoord #3 Augustus 15, 2008, 21:50:57
edit2Rapporteer  
Voor het verschil moet je de beun ff aanspreken.

Die LE is indd nog steeds wit, en op je twister vraag kan ik ook niet antwoorden omdat ik geen vergelijk heb.
Maar in mijn ogen draaide ie voor een 12 behoorlijk snel. Even kijkend naar m'n Waroo dan hè...
audi

Antwoord #4 Augustus 15, 2008, 21:53:26
edit2Rapporteer  
ik heb de 12 ook getest
maar kan alleen zeggen dat de highend zeer goed is.
was zondag met mijn 9 boxer lekker aan het knallen en ook licht gedepowerd.
de 12 nemesis is in de highend zeer stabiel en geeft je veel vertrouwen.
ik had het iedee dat je niet een rakje rustig kon varen iedere keer wilde de kite meer en meer en hoger
JorritPi

Antwoord #5 Augustus 15, 2008, 22:00:54
edit2Rapporteer  
Klinkt goed!  Mijn 10m is al besteld en ik heb 'm als het goed is binnen twee weken binnen. Ben benieuwd.  Joepie Ik zou 'm eigenlijk eerst moeten testen maar ik heb er de volste vertrouwen in.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.