vol lopen van mijn wetsuit bij de benen

kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Augustus 25, 2010, 13:55:57
edit2Rapporteer  
sinds kort een nieuwe o-niell pak gehaalt.

mijn oude was een beetje helemaal versleten dus ik heb een nieuwe gehaalt.
nu vaar ik vaak met boots dan heb ik er geen last van maar met de echte stormen en loops komen de pads weer op mn board.

nu loop bij de onderkant van mijn bene mijn pak vol met water.
en dat gaat er niet meer uit/weg.
dit is super irie vooral met unhooked tricks het water haalt me uit balans.
hebben jullie soms een oplossing hiervoor wat ik erop kan naaie ofzo ?



(niet van die losse kliterbandjes)want die vergeet ik altijd.

alvast bedankt greetz drew
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Augustus 25, 2010, 14:11:55
edit2Rapporteer  
Klittebandjes erop naaien tegen het vergeten en met een gatentang wat gaatjes erin knippen zodat het water wegloopt. Veel kitepakken hebben die gaatjes er al in zitten tegenwoordig.
jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 Augustus 25, 2010, 14:52:46
edit2Rapporteer  
Ik heb er ook altijd last van. Als ik naar links vaar, draai ik en laat ik hem leeg lopen. Ben ik terug gevaren naar waar ik begon, zit hij meestal al weer vol. Undecided

en als je een elastiek kei strak er om doe, zou zo iets helpen. Roll Eyes Wink
Bij mij gingen die klittebandjes er af, was ze na één sessie verloren...

Heb weer nieuwe, maar die vergeet ik ook idd. altijd om te doen waarneer ik daadwerkelijk op het strand sta. Het is iets wat elke sessie gebeurd, soms zit er egt kei veel water bij me benen, weet niet als je pak daar van kan uit rekken?? Huh
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Augustus 25, 2010, 16:14:04
edit2Rapporteer  
naaiwnkel, 1meter klitten band. 80cent.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Augustus 25, 2010, 16:55:47
edit2Rapporteer  
het enige goeien van mystic pakken.... zijn idd de gaatjes en het klitteband voor de enkels...and it works!!!
voor de rest mystic wat pakken betreft echt bagger
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #5 Augustus 26, 2010, 06:33:15
edit2Rapporteer  
dufare in capelle is tha bomb voor al uw naaiwerk en oplsingen mbt wetsuits
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #6 Augustus 26, 2010, 14:21:45
edit2Rapporteer  
het enige goeien van mystic pakken.... zijn idd de gaatjes en het klitteband voor de enkels...and it works!!!
voor de rest mystic wat pakken betreft echt bagger

Mijn mystic pakje heb ik nu een jaar en altijd lekker warm in gehad. Valt ook niet uit elkaar ofzo. Vaarde er vorig seizoen mee tot eind november en dit jaar vanaf midden maart.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 Augustus 26, 2010, 16:41:05
edit2Rapporteer  
een van de weinige dan Grin
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #8 Augustus 26, 2010, 16:53:49
edit2Rapporteer  
Tja,sommigen hebben altijd geluk. Zo heb ik mijn 5/4 prolimit (vaak middelpunt van spot) pakje al 4 jaar zonder enige problemen of zonder lijm te gebruiken. Grin Overigens heeft die gewoon aangenaaide klittenband wat er ook al 4 jaar zit  ThumpsUp

http://www.www.pro-limit.com/displayitemv6comp.php?item_id=1288
Gehaktdag

Berichten: 549
Antwoord #9 Augustus 26, 2010, 19:21:57
edit2Rapporteer  
het enige goeien van mystic pakken.... zijn idd de gaatjes en het klitteband voor de enkels...and it works!!!
voor de rest mystic wat pakken betreft echt bagger

Mijn mystic pakje heb ik nu een jaar en altijd lekker warm in gehad. Valt ook niet uit elkaar ofzo. Vaarde er vorig seizoen mee tot eind november en dit jaar vanaf midden maart.
Hmm ja same here.. klitteband bij mn voeten werkt hier wel goe Smiley
leeany

Berichten: 844
Antwoord #10 Augustus 26, 2010, 19:32:47
edit2Rapporteer  
Heb wel eens een verhaal gehoord van iemand die simpelweg een slangetje door zijn pak had gemaakt, en vervolgens dicht heeft laten zetten met dezelfde techniek die ze gebruiken bij snorkels. (Rubbertje onderaan, waardoor het water alleen naar buiten kan, en niet naar binnen)
Wjs

Berichten: 121
Antwoord #11 Augustus 26, 2010, 19:37:49
edit2Rapporteer  
Zo had ik een prolimit pak die naar 2 keer dragen op de naad gescheurd was na het buigen van mijn knie  schater

Tja,sommigen hebben altijd geluk. Zo heb ik mijn 5/4 prolimit (vaak middelpunt van spot) pakje al 4 jaar zonder enige problemen of zonder lijm te gebruiken. Grin Overigens heeft die gewoon aangenaaide klittenband wat er ook al 4 jaar zit  ThumpsUp

https://www.www.pro-limit.com/displayitemv6comp.php?item_id=1288
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #12 Augustus 26, 2010, 19:41:44
edit2Rapporteer  
tsja mystic pakken zijn niks
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.