Eigenwijze (zelfmoord) KITER (beginner) bij 45 knopen Hoe te handelen ???

maartend

Geen avatar

Antwoord #50 Augustus 20, 2008, 22:04:15
edit2Rapporteer  
Klopt wel dat je grenzen moet verleggen, maar moet dat als absolute beginner?
En wees ook beducht voor het sluitebn van spots. Valt er een dode, doen ze dat achter elkaar. We leven nu toch al in zo'n regeltjestijd.
Poke

Antwoord #51 Augustus 20, 2008, 22:16:25
edit2Rapporteer  
Wat een langdradige nietszeggende discussie is dit zeg!!!
We hebben allemaal op dezelfde manier leren kiten en nu we het kunnen is het makkelijk om beginners af te zeiken.
Beginners zijn we allemaal geweest en met zijn allen hebben we aan het begin van ons kite leventje gevorderde kiters zwaar in de weg gestaan en genoeg dingen gedaan waar we ons nu aan irriteren bij beginners. Dus waar praten we over???? heeft er niemand van jullie ooit een risico genomen tijdens het kiten dan??? zijn we allemaal zo braaf dat langs de kant blijven staan als het hard waait??? volgens mij zijn de 2 laatste ongelukken van 2 ver gevorderde kiters geweest. Eentje in Nederland en een mafketel in Amerika.

Tot later op het water!!!!!!

lowietje

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #52 Augustus 21, 2008, 00:32:13
edit2Rapporteer  
tja klopt wel hoor, maar schrik dan toch wel van zon verhaal met ernstig ongeluk. en idd allemaal beginners geweest. ben nog steeds relatieve beginner he. springen etc moet allemaal nog en ja, ook ik verleg mn grenzen. maar tis maar net hoe ver je over je grenzen wilt gaan.
kitebart

Antwoord #53 Augustus 21, 2008, 01:53:10
edit2Rapporteer  
Toen ik begon met kiten bij 'normale omstandigheden' tussen de 15 en 25 knopen vond ik het toch al spannend genoeg.
ik zal dan wel een watje zijn  Roll Eyes
lowietje

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #54 Augustus 21, 2008, 18:24:52
edit2Rapporteer  
hihi eerder gewoon voorzichtig
leeany

Antwoord #55 Augustus 21, 2008, 20:45:33
edit2Rapporteer  
Toen ik begon met kiten bij 'normale omstandigheden' tussen de 15 en 25 knopen vond ik het toch al spannend genoeg.
ik zal dan wel een watje zijn  Roll Eyes

ik waag me niet boven de 25 knopen,
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.