AAN DE JONGEN DIE IK IN DE KROEG LEERDE KENNEN ZATERDAG
Ik was dat lange blontje met die mooie tieten, strakke spijkerbroek en dat lekkere bruine kleurtje! Je was de hele avond drankjes voor me aan het kopen en toen de kroeg dicht ging zijn we naar mijn huis gegaan om nog wat te drinken. Na veel drank zijn we naar mijn slaapkamer gegaan en waren we ’n btje aan het vriemelen . Je mocht zelfs in m’n slipje! Ik legde aan je uit dat ik niet meteen sex wilde hebben omdat ik je pas net kende,jouw exacte woorden waren “dat maakt niet uit…we kunnen hier ook gewoon blijven liggen en wat knuffelen” Ik dacht dat het de liefste woorden waren die ik ooit gehoord had , maar toen wist ik nog niets van die eikel die je eigenlijk bent! Ik werd wakker van het gefluit van de vogeltjes maar kreeg m’n rechter oog niet open en jij was weg. Ik ging kijken in de spiegel en zag opgedroogd sperma op m’n gezicht en op m’n wimpers. Ik vond het ook op m’n beddengoed en op het hoofdeind van m’n bed. Jij vies vuil varken!!! En nee daar hield het niet bij op. ik liep de badkamer in om jou rommel van m’n gezicht te wassen en zag tot m’n verbazing dat je niet alleen over m’n gezicht had gespoten maar dat je ook nog m’n hele badkamer vloer had onder gescheten!!! Wat voor’n eikel spuit over iemand heen die ligt te slapen en schijt daarna de hele boel onder??? Dus ik al jouw zooi opgeruimd en heel lang onder de douche gestaan toen dacht ik ga ’n colatje pakken , zie ik tot mijn verbazing dat je het 12pack bier wat ik de dag ervoor gekocht had hebt meegenomen!!! Dus ff alles op ’n rijtje: Ik viel in slaap en dacht dat ik met die jongen die zo lief was de volgende dag sex zou gaan hebben… Maar toen ik wakker werd had ik opgedroogd sperma op m’n gezicht was m’n badkamer onder gescheten en was al m’n bier pleite!!! KRIJG ’N VET HART EIKEL!!!
« Laatste verandering: September 05, 2008, 10:54:40 door 100%-DINGES-®!!!!!!!! »
idd wtf Wel erg voor die anderen, maar de schuld ligt bij de programma makers hoor zoiets moet je voorbereiden. Hij lacht ze niet uit maar het is gwn de slappe lach in een ernistige situatie. Dat wordt zoveel erger.