cabrinha x-bow ll stalt bij het uithaken..

bitburger

Oktober 11, 2008, 22:30:06
edit2Rapporteer  
Hee heb een vraagje:
Ik heb een cabrinha crossbow ll 12 m2 die stalt als ik hem wil uithaken.
Hoe kan ik dit verhelpen Huh
Idefixe

Antwoord #1 Oktober 11, 2008, 22:53:43
edit2Rapporteer  
Als een vlieger "echt vliegt"  dan loopt de lucht / wind lekker onder- en boven-langs je vlieger.
De vlieger gedraagt zich als een soort van vleugel van een vliegtuig.
Op het moment dat bijvoorbeeld de stuurlijnen teveel worden ingekort / bar aantrekken,  veranderd het profiel van je vlieger ( de vleugel) in een lompe opengeklapte vuilniszak. De vlieger vliegt dan ook niet meer, verliest alle snelheid en is een lompe trekzak voor de wind. Dit gebeurd natuurlijk ook als je powerlijnen te lang worden.

Bij het uitgehaakt varen heb je in principe een "vol gepowerde"vlieger in je handen. Stel het zaakje dus dusdanig af ( met je depowerkoord / mogelijkheden) dat je vlieger bij een volledig aangetrokken bar , net niet stalled. Vaak zie je dit "stallen" door het duidelijk veranderen van vorm / shape van de vlieger die boven je hangt
Nature

Antwoord #2 Oktober 12, 2008, 10:17:35
edit2Rapporteer  
Beetje depoweren dus Smiley bijna geen een bowkite met fabriekssetting kan je meteen uithaken full power. Op al die kites zit een beetje oversheet
Morres

Antwoord #3 Oktober 12, 2008, 13:29:54
edit2Rapporteer  
ahha idefxe zn verhaal klopt helemaal, het korte antwoord is dat van Nature
bitburger

Antwoord #4 Oktober 12, 2008, 16:33:54
edit2Rapporteer  
okey thnx voor de reaties ik kom er wel uit.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.