naish helix/cult, naish raven 3 of shockwave

Joy.H

September 12, 2008, 01:02:25
edit2Rapporteer  
hey,
ik ben een beetje aan het twijfellen tussen de volgende 4 kites.....maat is 9/10m2.
ik zoek een kite die:
-bij vlagerige wind stabiel blijft (zover dat kan)
-hoog jumped en een flinke hangtime heeft
-niet heel hard afstraft
-goede depower
-goede safety
-goed hoogte loopt
-goed herstart
-uit 2007/2008
en ben ook aan het twijfellen of ik nou een dd bar moet pakken of een shift bar?
ik dacht dat de dd bar wel fijn zou zijn om vlagen mee op te vangen en om de snelheid eruit te halen.

ik heb verschillende reviews gelezen en de zoekfunctie goed gebruikt Wink

maar nou zie ik sommige mensen schrijven dat de verhalen over de helix overdreven zijn enz.

ik heb ook niet zo snel de mogelijkheid om ze te gaan testen aangezien ik in het binneland woon en geen autorijbewijs heb......

wat raden jullie mij aan?

alvast bedankt.

gr Joy
Alibali

Antwoord #1 September 12, 2008, 08:26:23
edit2Rapporteer  
Als je een lekkere kite wil, met C-shape gevoel, beste relaunch, goede depower, stabiel en and massive airtime.....
 ListenToMeFone Bandit.
Of als je ff wacht, de bandit Dos .....
Ik vaar er nu 1 seizoen mee en ik vind het super kite 's !!!
Succes met de zoektocht  loser

Bedenk wel, zoveel mensen , zoveel smaken....
Gertjan

Antwoord #2 September 12, 2008, 08:32:55
edit2Rapporteer  
De Raven 3 heeft echt hangtime en vliegt gewoon super.
De dd bar heeft wel eens problemen dus zou gewoon een 5 lijns bar nemen.
Depower komt dicht in de buurt van een bow.

En hij is 2de hands bijna niet te koop dus dat zegt al genoeg, iedereen vliegt er vanaf 2007 al mee door bij gebrek aan beter op de markt.
pim89

Antwoord #3 September 12, 2008, 09:03:16
edit2Rapporteer  
Vaar zelf ook raven3 zeer lekkere kites. Vaart snel springt hoog. Haal de normale shift bar. De dd bar altijd problemen mee. Vlagen rem je er wel uit met je boardje..
bredo

Antwoord #4 September 12, 2008, 10:32:52
edit2Rapporteer  
Ik vaar zelf al jaren shockwave. Deze kite voldoet aan al je eisen, alleen......
bij het springen moet je de bar bij je houden anders val je als een baksteen uit de lucht.

Ik vind het nu lastig om transitions te maken en no/one footers, je kan de bar niet lekker tegen een knoop aan zetten. Bij de stopper vliegt ie er doorheen en ben je je bar kwijt..... en je airtime!
Bram Wilbrink

Antwoord #5 September 12, 2008, 10:36:48
edit2Rapporteer  
Raven 3... super maar dan ook superstabiel... vette bigairs+hangtime...  enorme depower en niet duur.
Door de 5e lijn herstarten een eitje+ goed werkende savety , hoogtelopen ook easy so...
@ali B de bandit staat niet in rijtje
www.marktplaats.nl
Matjas the scissor-kid

Antwoord #6 September 12, 2008, 13:51:44
edit2Rapporteer  
Ik hbe net Ravens gekocht en ze bevallen ZOOO goed!!

Depower is top! springen een eitje en je blijft hangen  ThumpsUp

Super snel, en stabiel !!

probeer er maar eens een te vinden  Tongue Tongue
Joy.H

Antwoord #7 September 12, 2008, 15:47:10
edit2Rapporteer  
thnx mensen voor de reactie's, dacht zelf ook het meest aan de raven maar wil toch de meningen horen van anderen erover Wink ThumpsUp

@alibali:
ik heb zeker over de bandit gedacht en weet ook dat het een top kite is ThumpsUp maar ben bang dat deze net iets te veel boven mijn budget van max. 500 euro ligt Wink Lips Sealed

@bredo:
ja dat vind ik nou net vrij belangrijk want doe graag one footers (nu alleen nog op het land maar wil ze ook snel op het water gaan oefenen  Wink )
en wil niet zomaar de lucht uit donderen Lips Sealed Wink Roll Eyes
Bram Wilbrink

Antwoord #8 September 12, 2008, 16:41:39
edit2Rapporteer  
Krijg je geen spijt van
Joy.H

Antwoord #9 Oktober 19, 2008, 14:17:08
edit2Rapporteer  
ff terugkomend op dit topic....heb de naish raven 3 10 gekocht en getest, resultaat: PRECIES de kite die ik zocht Joepie ThumpsUp
thnx voor alle reactie's en ben erg blij met mijn nieuwe speeltje Grin ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.