Kerel in lijnen gevaren op Wijk aan Zee

Peter79

Geen avatar

Berichten: 21
Oktober 21, 2008, 08:08:08
edit2Rapporteer  
Hoi gasten,

Afgelopen zaterdag lekker op Wijk aan Zee gevaren. Tot het moment dat mijn kite in het water lag en iemand anders niet in de gaten had dat er lijnen in het water lagen. Ik riep nog maar tevergeefs. De ander zat flink in mijn lijnen verwikkeld waardoor ik mijn kite niet binnen kon halen. Duurde lang voor we vast grond onder de voetjes hadden. Andere kiter heeft onze boards meegenomen! Super bedankt kerel!!

Op het strand aangekomen bleek na een tijdje dat er een powerlijn afgebroken was, een stopperballetje kapot en gister ook gezien dat er een stuurlijn behoorlijk beschadigd is. Dit materiaal had ik van mijn broertje geleend wat vorige week gekocht was. Super klote en tot overmaat van ramp gaat hij donderdagochtend voor 1,5 week naar Tarifa. Ik had zaterdag dus geen tijd om zijn naam/adres etc te vragen omdat alles z.s.m. gemaakt moest worden.

Graag zou ik met degene nog contact willen hebben, dus als je dit leest zou je wat laten weten? Jij vaarde met een North Rhino 9m (model 2007 volgens mij, met kleur roze). Je was in je eentje aan het varen en was rond drie uur aangekomen op Wijk (je vroeg mijn pomp nog te leen).

Groeten Peter
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Oktober 21, 2008, 10:43:04
edit2Rapporteer  
Vermeld de locatie ff in je titel..
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #2 Oktober 21, 2008, 10:59:45
edit2Rapporteer  
In het water heheh:P
360

Berichten: 613
Antwoord #3 Oktober 21, 2008, 16:43:10
edit2Rapporteer  
Peter 79,

Vervelend van je lijnen    Undecided
ik hoop dat de ander zich even meldt, om wat te regelen. 

ik zag jullie naar de kant komen en dat
een andere kerel met jullie boards in de weer was: klasse   Cool

succes
boardbas

Berichten: 80
Antwoord #4 Oktober 21, 2008, 18:03:52
edit2Rapporteer  
was het een jongen met rood haar? die gast heeft oogkleppen op!!
Peter79

Geen avatar

Berichten: 21
Antwoord #5 Oktober 21, 2008, 21:12:52
edit2Rapporteer  
Het was een kerel met blond haar. Redelijk lang en tenger.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.