Kiters gezocht uit Utrecht

markr

Geen avatar

Juli 13, 2008, 11:22:13
edit2Rapporteer  
Hey!
Ben een beginnende kiter (29) en op zoek naar mensen uit Utrecht die het kiten ook verder onder de knie willen krijgen. Ik zou zeggen meld je aan!  ThumpsUp
grt Mark
Mriek

Antwoord #1 Juli 13, 2008, 15:36:14
edit2Rapporteer  
Braddyx

Antwoord #2 Juli 24, 2008, 20:13:16
edit2Rapporteer  
Yho Utrecht..mijn stadsie!

Altijd in mijn stadsie geleeft, gewerkt, en gewoond, Vogelenbuurt!

Woon nu dicht bij IJmuiden,..zie overigens veel van m'n buddie's uit Utrecht.

We zijn met veel Utregters vertegenwoordigt op het water!!

Gr Brad
Petr@

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 01, 2008, 12:47:31
edit2Rapporteer  
Ik sluit me graag een keer aan bij de beginnende kiters uit Utrecht. Ik ga soms naar Horst, Workum of autostrand. Ik heb een auto (lease) dus geen kosten, dat scheelt :-)

Ivo

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 02, 2008, 22:58:49
edit2Rapporteer  
Hoi!

Ook ik ben een beginnende kiter wonende in Utrecht en sluit me graag aan.
Vandaag op Horst proberen te varen maar er was nauwelijks wind. De andere spots in NL ken ik nog niet maar ben heel benieuwd.
Als iemand binnenkort gaat, hou ik me van harte aanbevolen!

Groet Ivo.

besouro

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 05, 2008, 20:00:41
edit2Rapporteer  
Hier nog iemand uit utrecht en ook beginner.
MOcht er iemand nog behoefte hebben aan iemand om ervaringen/benzinekosten/treinreizen/gezelligheid mee te delen staar een pm
aroelfzema

Geen avatar

Antwoord #6 November 08, 2008, 01:43:46
edit2Rapporteer  
Beste Petr,

Ik ben je emailadres tegen gekomen op kitehigh.nl. Morgen zou ik graag willen kiten maar de persoon met wie ik normaal ga kan morgen niet. Daarom zoek ik iemand met een auto voor morgen om te gaan kiten bij ijmuiden bijv. Het wordt namelijk top weer. Mocht je morgen willen gaan en je beschikt over een auto dan zou ik graag met je mee willen rijden! Mocht je willen gaan zou je mij dan kunnen bellen. Mijn naam is jouke en mijn nummer is 0624633965. Ik hoor het wel!

Ciao

P.s Mocht je nog een beninner zijn kan ik je altijd wat dingen proberen bij te brengen natuurlijk.

P.s 2 We kunnen de bezinekosten natuurlijk altijd delen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.