Ik sluit me graag een keer aan bij de beginnende kiters uit Utrecht. Ik ga soms naar Horst, Workum of autostrand. Ik heb een auto (lease) dus geen kosten, dat scheelt :-)
Ook ik ben een beginnende kiter wonende in Utrecht en sluit me graag aan. Vandaag op Horst proberen te varen maar er was nauwelijks wind. De andere spots in NL ken ik nog niet maar ben heel benieuwd. Als iemand binnenkort gaat, hou ik me van harte aanbevolen!
Hier nog iemand uit utrecht en ook beginner. MOcht er iemand nog behoefte hebben aan iemand om ervaringen/benzinekosten/treinreizen/gezelligheid mee te delen staar een pm
« Laatste verandering: Februari 24, 2022, 10:43:43 door Evan »
Ik ben je emailadres tegen gekomen op kitehigh.nl. Morgen zou ik graag willen kiten maar de persoon met wie ik normaal ga kan morgen niet. Daarom zoek ik iemand met een auto voor morgen om te gaan kiten bij ijmuiden bijv. Het wordt namelijk top weer. Mocht je morgen willen gaan en je beschikt over een auto dan zou ik graag met je mee willen rijden! Mocht je willen gaan zou je mij dan kunnen bellen. Mijn naam is jouke en mijn nummer is 0624633965. Ik hoor het wel!
Ciao
P.s Mocht je nog een beninner zijn kan ik je altijd wat dingen proberen bij te brengen natuurlijk.
P.s 2 We kunnen de bezinekosten natuurlijk altijd delen!