Raar uiteinde L.E cabrinha C02 2005

Flupke

November 04, 2008, 21:55:50
edit2Rapporteer  
Hoi,

Na 1 jaar heb ik dit pas ontdekt tijdens een zondag avond:

Weet iemand waarvoor het uiteinde van de LE een stukje klitteband/velcro heeft? (foto1)
Waarom dient die lus. (foto2)

Kite Cabrinha C02 2005 RECON 2

Alvast bedankt.

robinho_EH_kiter

Antwoord #1 November 05, 2008, 01:28:08
edit2Rapporteer  
Die lus is een safetyhandle, laatste redmiddel voor naar de kust te geraken als je kite gecrashed is. Zit op elke kite.
-> beide uiteinden van de kite nemen (dus aan die lussen) en richten, en nrml zou je aan de kust moeten geraken.

Voor de velcro ben ik het niet zeker, maar is dat niet voor te herstellen, je kan dan de condoom doortrekken met een touw en dat daar aan bevestigen zodat het niet los geraakt?

heb exact de zelfde kite gehad, tot ie ontplofte

Cabrinha -> Brol!
Idefixe

Antwoord #2 November 05, 2008, 10:39:30
edit2Rapporteer  
Die lus is een safetyhandle, laatste redmiddel voor naar de kust te geraken als je kite gecrashed is. Zit op elke kite.
-> beide uiteinden van de kite nemen (dus aan die lussen) en richten, en nrml zou je aan de kust moeten geraken.

Voor de velcro ben ik het niet zeker, maar is dat niet voor te herstellen, je kan dan de condoom doortrekken met een touw en dat daar aan bevestigen zodat het niet los geraakt?

heb exact de zelfde kite gehad, tot ie ontplofte
info klopt. Opmerking : op de foto loopt je bevestigingskoord door zo'n lus : dit is dus niet correct.
vissie

Antwoord #3 November 05, 2008, 18:51:28
edit2Rapporteer  
ja dat dacht ik ook al ..is wel apart..zal niet heel veel uitmaken maar zal hem er tussen uit halen
Flupke

Antwoord #4 November 05, 2008, 22:18:55
edit2Rapporteer  
Cabrinha brol, Ik wil dat hij eindelijk is sterft zodat ik een paar nieuwe kan aanschaffen.

Bevestigingskoort is er al uit, was maar voor de foto :-)

Bedankt voor de antwoorden
WaZuP

Antwoord #5 November 06, 2008, 16:34:32
edit2Rapporteer  
zal zeer veel uitmaken met de powerlijn door die selfrescuehandle (die lus dus) gaat je hele tip vervormen en klopt de krachten verdeling in je kite voor geen conjo meer,

en die velcro lap is puur om je stickels te beschermen van je le omdat anders het zand de naden als een tierelier doorschuurd

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.