Nieuwe kiteset maar wat?

c0g

Geen avatar

Antwoord #25 November 18, 2008, 12:06:34
edit2Rapporteer  
Ik laat echt al heel lang m'n c-kites alleen op als er niemand in de buurt is. Nooit geweten dat dat niet de bedoeling is Wink
Sure, met hulp is het fijner, maar om nou gelijk foils aan te gaan prijzen....
Geronimo79

Antwoord #26 November 18, 2008, 14:19:30
edit2Rapporteer  
In zijn beginnersfase (athans zo begrijp ik het) is het een stuk verstandiger om het even met zn 2en te doen.
Deltas en hybrids en bows, zijn uiteraard helemaal niet zo moeilijk zelf te starten, maar et kan wel degelijk nog steeds verkeerd gaan. Denk dat ie over een jaartje echt zn kites wel alleen kan oplaten hoor. Maar als et niet hoeft.. zou ik et niet doen. (nouja dat is bij mij dan ook zo, als ik de laatste ben die et water op gaat dan doe ik et wel zelf. maar zolang het niet nodig is.. aanpakken die kite HELP ME!!)
Flupke

Antwoord #27 November 18, 2008, 22:58:49
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben nu alle forum's aan het doorspitten, bedankt voor de links. Genoeg leesvoer, Kom er tijdje mee toe Ook weet ik nu al dat de nano's bijna geen bardruk hebben. Mss jammer, zal testen zijn. Waroo heb ik nog niet te veel van op gezocht.

Ben echt nieuwsgierig hoe de prijzen van de 2009 zijn. Ook levertijd is wat aan het uitlopen zo te lezen. Hopelijk ben ik eind deze week wat slimmer.

Betreffende alleen oplaten... vind het op water herstarten wel een zeer belangrijk punt. Op land, minder, Mijn broer zal mij wel helpen maar liever over alle punten even nadenken dan een slechte koop te doen...

Alvast bedankt, jullie hebben me al super geholpen  loser

M.v.g,
Cesar
Morres

Antwoord #28 November 19, 2008, 00:15:18
edit2Rapporteer  
w8 anders even de test op Hanglos af, die hebben komende tijd allemaal 09 tests Smiley
wouterb

Antwoord #29 November 19, 2008, 09:58:35
edit2Rapporteer  
Op het moment dat jij denkt dat de omstandigheden goed zijn, zijn er gegarandeerd meer mensen die dat bedacht hebben. Oftewel er is altijd wel iemand die kan helpen (of je moet op echt op onmogelijke tijden vrij zijn). Als je dan nog in je eentje gaat stunten om ‘m omhoog te krijgen (je vlieger) wordt dat je waarschijnlijk niet in dank afgenomen, ivm ongelukken en de daaraan verbonden publieke opinie, politieke gevolgen, etc. (t/m spot dicht.)

Wat betreft aan te schaffen materiaal; kijk even naar 2e hands stuff!
Je bent beginner, je kite gaat meer dan eens crashen ( jij ook trouwens) De kans op schade is redelijk aanwezig en dat doet met een €500-vlieger toch minder zeer als met een state-of-the-art-duizend-euro-plus-apparaat. Bovendien hou je de bespaarde €500 over voor evt. reparaties. En ook met 2007/2008 spul is het goed te leren.

succes en veel plezier
Flupke

Antwoord #30 November 19, 2008, 21:38:21
edit2Rapporteer  
Hoi,

Alleen zal ik nooit zijn, Heb enkel in het weekend tijd dus dan zijn de meeste er ook wel te vinden  Smiley

Waarom 2 de hands direct en nieuw niet bekijken? Ik zie nu al 2008 modellen aan 600€ dus voor die 100€ kan ik niet sukkelen. Liever wat meer geven en zeker zijn van de kwaliteit. Trouwens ik werk voor iets.

Beginner/beginner ben ik al wat door. Kite duikt niet vaak meer naar het water. in begin was dit wel wat anders maar nu lukt het dus ik heb er wel wat vertrouwen in.

Deze maand beslis ik nog niet, hopelijk wordt het mij een Nieuwjaar cadeautje.

Ik zie je mss wel is op het water  loser

groeten,

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.