Daar zit ook geen stopperbal in, anders is het geen deflade. En dat is een groot gat waar m'n slang niet in past. En dan houd ik nog steeds het probleem dat als mijn ventiel open schiet dat meteen mijn kite leeg is.
kite mee naar binnen nemen ventiel in echt warm water dopen opdat het rubber goedzacht wordt en dan een ander balletje er in douwen. Heb ik ook met mijn oude 11m gedaan werkt perfect.
en ff naar de praxis: zakje met kleine "kabel binders"en die doe je om je ventiel . Deed ik ook nadat ik zo'n tig keer met een leeg gelopen vlieger weer 300 meter naar de kant moest......
@ dinges, bedankt voor de oplossing! @ Idefixe, dat is inderdaad een oplossing. Slingshot heeft zo'n klemmetje die je erop kan duwen, maar die is te klein Ik krijg hem er voor geen mogelijkheid op in ieder geval.
oh en zorg wel dat je een potlood of iets dergelijks bij de hand heb om het balletje meteen goed door te kunne duwen voordat het rubber weer te stug wordt.
En inderdaad wat Idefixe aangeeft wat extra versteviging om je ventiel. Je hebt tegenwoordig van die mooie herbruikbare tie wraps zou denken dat deze hier speciaal voor gemaakt zijn.
Herbruikbare tiewraps? Die kan ik nog mooi even halen voor de karwei dicht gaat Hoef je er ook niet met zo'n gevaarlijk tangetje bij om dat ding weg te halen.
« Laatste verandering: November 20, 2008, 21:31:50 door Vinni »
Het balletje zit erin Volgens mij zit die securecap er bij mij ook op, alleen wist ik nooit hoe je dat erop kreeg. Maar nu zag ik het licht en duwde hem er in een keer op