Idefixe de winter door geholpen, the movie

(HJ) MINI-ME

Antwoord #25 November 28, 2008, 01:53:06
edit2Rapporteer  
Met de actie zelf is natuurlijk helemaal niets mis.
Natuurlijk zitten wij er niet op te wachten dat elke week z'n actie voorbij komt maar voor deze actie maken wij allemaal een uitzondering. Wij, een ieder die meegedaan heeft, maakt deze uitzondering omdat wij het Tom gewoon gunnen.
Het gaat mij dan ook meer om de persoon achter de actie.

@Joy... Natuurlijk kan de organisatie daar wat aan doen. Je zou de uitlevering een week kunnen uitstellen of gewoon, wetende dat er een camaraploeg en alle forumlezers mee kijken, je zaken dubbel kunnen controleren  Roll Eyes

Maar goed ik bergijp dat het probleem volgende week is opgelost  ThumpsUp

Misschien heb ik idd mijn hand overspeelt door te vragen om een 2de bar  Wink

Micky

Antwoord #26 November 28, 2008, 04:10:32
edit2Rapporteer  
Ik heb ook mijn steentje (20 eurie's) bijgedragen aan deze actie...  ThumpsUp

Leuk om als kite(high)-community iets te doen voor iemand die zich inzet om Mirns open te houden. (en die zoveel pech heeft gehad met zijn shizzle en andere shit)
Ik heb zelf nooit gekite op Mirns en de kans dat ik er ooit ga kiten is vrij klein omdat ik gewoonweg niet in de buurt woon.
Tom ken ik ook persoonlijk niet maar lees natuurlijk wel vaak zijn postings.

Tof dat "wij" als kitehigh het benodigde geld bij elkaar hebben gekregen. Hulde voor een ieder die daar zijn "zakgeld" aan heeft bijgedragen, of dat nou 2 of 50 euro was.
Top ook van Intersurf Sneek, dat mocht de actie slagen, zij een 2e kite kado zouden geven.

De actie heeft idd een week of 3 geduurd en Intersurf Sneek had mijn inziens tijd genoeg om ervoor te zorgen dat de juiste bar (1, liever 2!) aanwezig zou(den) zijn, op het moment van overhandigen.

Als Henk-Jan hier een vraagteken bij zet dan krijgt hij van alle kanten de wind van voren...  Huh

In mijn ogen niet terecht!

Als bedrijf moet je zorgen dat je alles heel goed hebt voorbereid als je meedoet met een publieke actie zoals deze waar je als bedrijf ook redelijk wat publiciteit uit hebt verkregen. Doe je dat niet dan mag je ook de wind van voren verwachten...

Henk-Jan (Mini-Me) kan in zijn posting soms wel eens door slaan in zijn enthousiasme voor de Kite-sport en alles wat daar mee te maken heeft.....  ThumpsUp schater en had misschien in zijn eerste posting iets genuanceerder kunnen reageren.

Maar door zijn enthousiasme is hij ook vaak de eerste met nieuws, reviews en schrijft hij zeer uitgebreide reisverslagen waar we allemaal heel veel aan hebben en ik vindt dat hij echt wel een punt heeft zoals hierboven beschreven.

Morres, jouw connectie met Gaastra is bekend... verder top hoe je samen met Kappuh deze actie hebt georganiseerd en nu via jouw connecties met Gaastra alsnog zorgt dat de juiste bar Tom zijn kant opkomt.
Wel lijkt het erop dat een kritische (Gaastra) noot bij jou al snel verkeerd valt...  Kiss

Dree

Antwoord #27 November 28, 2008, 10:12:45
edit2Rapporteer  
Hey Tom, gefeliciteerd man! Goed om te zien hoe het kitesurfen verbroederd.
Heel veel plezier en nu snel een dagje komen kiten op de Slufter!
Joy.H

Antwoord #28 November 28, 2008, 11:48:46
edit2Rapporteer  

De actie heeft idd een week of 3 geduurd en Intersurf Sneek had mijn inziens tijd genoeg om ervoor te zorgen dat de juiste bar (1, liever 2!) aanwezig zou(den) zijn, op het moment van overhandigen.

Als Henk-Jan hier een vraagteken bij zet dan krijgt hij van alle kanten de wind van voren...  Huh

In mijn ogen niet terecht!

Als bedrijf moet je zorgen dat je alles heel goed hebt voorbereid als je meedoet met een publieke actie zoals deze waar je als bedrijf ook redelijk wat publiciteit uit hebt verkregen. Doe je dat niet dan mag je ook de wind van voren verwachten...

Henk-Jan (Mini-Me) kan in zijn posting soms wel eens door slaan in zijn enthousiasme voor de Kite-sport en alles wat daar mee te maken heeft.....  ThumpsUp schater en had misschien in zijn eerste posting iets genuanceerder kunnen reageren.

Maar door zijn enthousiasme is hij ook vaak de eerste met nieuws, reviews en schrijft hij zeer uitgebreide reisverslagen waar we allemaal heel veel aan hebben en ik vindt dat hij echt wel een punt heeft zoals hierboven beschreven.

@ micky: je hebt gelijk wat betreft het verhaal van de bar, maar wat nou als ze in duitsland een fout maken waardoor de organisatie de l*l is, terwijl ze er waarschijnlijk niks aan konden doen.
maarja van de andere kant klopt het ook dat ze de spullen eerder klaar hadden kunnen leggen en er dus eerder achter hadden kunnen komen dat ze de verkeerde bar geleverd hadden en dus de fout alsnog (voordat tom zijn nieuwe kites ging halen) konden herstellen Roll Eyes
en over die 2 de bar....tja ik weet niet hoe de afspraak precies was maar als ze maar 1 bar hebben beloofd bij deze aanbieding, kun je natuurlijk niet gaan zeuren over een 2de Wink

@mini me: begrijp me niet verkeerd, het is niet bedoeld om vervelend over te komen, want lees ook vaak aandachtig posts van jou en ik vind het TOP dat jij zo enthousiast bent ThumpsUp Joepie
Waarschijnlijk wisten ze dat het de verkeerde bar was, maar wouden ze Tom gewoon zo snel mogelijk het water weer op hebben en als dat even moet met een bar die pas na 20 min goed is afgesteld op de kite.....ik denk ook dat Tom liever dat heeft dan helemaal niet surfen Wink

hopelijk krijgt Tom zijn nieuwe bar gewoon begin volgende week en kunnen we allemaal met een  Grin terugkijken op deze actie ThumpsUp

Morres

Antwoord #29 November 28, 2008, 13:18:42
edit2Rapporteer  
Micky, iedereen mag bekritiseren wat ie wilt, ik zet alleen recht wat niet klopt. En in dit geval is het intersurf haar schuld NIET en gaastra NL haar schuld niet. Dit lag ECHT in duitsland
Vinni

Antwoord #30 November 28, 2008, 13:47:30
edit2Rapporteer  
Altijd het zelfde met die duitsers Angry Tongue
® € M © 0

Antwoord #31 November 28, 2008, 15:42:21
edit2Rapporteer  
jan denkt: Hoppa weer centjes verdient ThumpsUp
Kaptain

Antwoord #32 November 28, 2008, 20:38:02
edit2Rapporteer  
Eerlijk gezegd ben ik het wel met Henk Jan eens dat Gaastra en Intersurf een steekje hebben laten vallen op twee fronten. Het niet aanwezig zijn van de juiste bar is knullig, maar wel te herstellen. En verder had ik eerlijk gezegd ook verwacht dat er twee complete setjes zouden komen. Niet ondankbaar bedoeld, maar als er meegewerkt wordt aan zo'n fantastisch initiatief met het nodige aan (terechte) reclame voor beide partijen, moet je het in mijn ogen ook helemaal goed aanpakken. Neemt niet weg dat ik jaloers ben!
Kaptain

Antwoord #33 November 28, 2008, 20:40:45
edit2Rapporteer  
Oh en Morres, je zet recht wat niet terecht is, maar het valt mij inderdaad ook op dat je, als Gaastra erbij betrokken is, wel vaak je waterpas erbij houdt! (Voor de mensen die deze beeldspraak niet op de juiste waarde weten te schatten: Morres, indien Gaastra erbij betrokken is, trek je wel fel van leer! Of iets in de trant van: kom je wel erg fanatiek over.)
Morres

Antwoord #34 November 28, 2008, 20:46:37
edit2Rapporteer  
Misschien heeft er meer mee te maken dat ik mn nek heb uit gestoken om e.e.a te regelen en er veel tijd en 30€ in heb gestoken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben geen mini-me-gaastra joch, nogmaals mini-me overdrijft zwaar. Er is een klein foutje gemaakt, BIG DEAL blijkbaar, ik zie geen andere merken of shops zulke acties doen, tom heeft nieuwe kites waar hij vast blij mee is,gezeur en gezever van anderen kan daar niks aan veranderen.
Misschien moet ik volgende keer wel een gouden bar vragen met platina lijnen
MEGALOOPBEUN

Antwoord #35 November 28, 2008, 20:59:46
edit2Rapporteer  
hey jongens goede actie voor tom
iedereen zijn best gedaan zoveel wie mogelijk
het moraal van dit verhaal                                TOM BLIJ
slotje erop morres
Geronimo79

Antwoord #36 November 28, 2008, 22:36:23
edit2Rapporteer  
Jongens rustig!!!!

@ morres, vind het super dat je zoveel energie er in gestopt hebt even als Hendrik (Kappuhhh).
Je weet ook dat ik je een toffe gast vind verder dus aub neem dit niet te zwaar op.

je bent wel degelijk een mini-me-gaastra gastje... Het valt over het algemeen heel erg op dat je Gaastra promoot. Is ook niet gek gezien jij een niet al te slechte band hebt met Gaastra. Ik denk zelfs dat jij meer band hebt met Gaastra dan Henk-jan met Eclipse.
Is dit iets slecht.. NEE... kijk godsamme eens wat al die slingshot sletjes doen, om maar niet te praten over de BEST fans.  Je promoot gewoon je merk erg fanatiek en dat valt zeker op.
Het enige wat ik daar over zeg tegenover de rest.. NOU EN!!

hoop dat je me niet al te verkeerd begrijpt.

Tom leek in ieder geval blij met zn Maxjes.. Hij mag tijdens et varen wel wat blijer gaan kijken.....
Joy.H

Antwoord #37 November 28, 2008, 23:50:09
edit2Rapporteer  

@ morres, vind het super dat je zoveel energie er in gestopt hebt even als Hendrik (Kappuhhh).

Het enige wat ik daar over zeg tegenover de rest.. NOU EN!!

juist ThumpsUp vind de actie van Morres en KappuhH gewoon top maar ik denk dat ze geen zin meer hebben om dit soort actie's ooit nog op te starten na dit gezeik.....
overigens ben ik het eens met jou uitspraak: NOU EN?! want wrm zou iemand zijn favo merk niet mogen promoten???? de keuze voor materiaal blijft nog altijd bij de kiter zelf en hier wordt gedaan alsof hij iedereen dwingt gaastra te kiezen Undecided ik heb persoonlijk niks met gaastra, maar zie je mij zeiken op Morres wanneer hij mensen iets wil laten zien over zijn merk Huh natuurlijk niet want Morres heeft nou eenmaal voor dat merk gekozen en ik heb nou eenmaal voor naish gekozen! ieder zijn ding toch?! dus respecteer die keuze ook loser
Kaptain

Antwoord #38 November 29, 2008, 00:36:24
edit2Rapporteer  

juist ThumpsUp vind de actie van Morres en KappuhH gewoon top maar ik denk dat ze geen zin meer hebben om dit soort actie's ooit nog op te starten na dit gezeik.....
overigens ben ik het eens met jou uitspraak: NOU EN?! want wrm zou iemand zijn favo merk niet mogen promoten???? de keuze voor materiaal blijft nog altijd bij de kiter zelf en hier wordt gedaan alsof hij iedereen dwingt gaastra te kiezen Undecided ik heb persoonlijk niks met gaastra, maar zie je mij zeiken op Morres wanneer hij mensen iets wil laten zien over zijn merk Huh natuurlijk niet want Morres heeft nou eenmaal voor dat merk gekozen en ik heb nou eenmaal voor naish gekozen! ieder zijn ding toch?! dus respecteer die keuze ook loser

Heel mooi pleidooi, maar even een aantal nuances:
- Als ze er geen zin meer hebben na dit gezeik: jammer, maar dan hebben ze bepaalde dingen niet kunnen scheiden. IEDEREEN VINDT HET EEN TOP ACTIE!!  ListenToMe
- Ik kan niets terugvinden waar ik uit kan concluderen dat iemand beweert dat Morres dwingt om Gaastra te kiezen. (Jij wel?)
- Ik respecteer Morres zijn keuze helemaal. Heb zelf een Gaastra Jekyll gehad en was super blij met dat ding.
- Maar wat een aantal van ons aangeeft is dat Morres erg fanatiek kan zijn als het gaat om discussies waarin hij meent Gaastra te moeten verdedigen of waarin hij zijn relatie met Gaastra denkt te moeten verdedigen. Ook vind ik de verwijzing naar Henk Jan ("ik ben geen Mini Me gaastra gastje") een beetje beneden peil. Ik ken Morres niet, maar dat is wel een beetje low level. Nogmaals, het heeft geen zin om te gaan zeiken tegen elkaar, maar je hoeft ook niet meteen op je achterste poten te gaan staan als iemand je iets verwijt of een andere mening heeft.
Morres

Antwoord #39 November 29, 2008, 01:22:30
edit2Rapporteer  
mini-me is een karakter uit een film, staat los van de gebruiker die achter de gebruikersnaam mini-me zit. Check austin powers als je wilt weten wie mini-me is.

Maargoed, ik denk dat als je mn posts bekijkt dat ik helemaal niet veel over gaastra spreek.
Als iemand advies over soort kite e.d. vraagt dan geef ik mn eerlijke advies, en als daar geen gaastra bijhoort, dan noem ik dat niet. Dat doe ik op het strand hetzelfde.

Edit: kijk anders eens in mn berichten geschiedenis..
Geronimo79

Antwoord #40 November 29, 2008, 01:34:54
edit2Rapporteer  
owjah dies er ook nog Grin

Kan niet anders zeggen dat et op mij zo over komt, en kennelijk meer mensen.
Maar ik zie niet dat het in welke vorm dan ook maar slecht is. Je bent een goede mod. mijn humor vaak wel. Ach en gaastra is tegenwoordig ook goed. Je laat mensen actief zien dat gaastra ook een goed alternatief is en dat ze eens met hun vooroordelen moeten kappuhh.

Ik zou zeggen gewoon lekker zo doorgaan... en nogmaals top actie van jou en kappuh.
Joy.H

Antwoord #41 November 29, 2008, 01:39:21
edit2Rapporteer  

overigens ben ik het eens met jou uitspraak: NOU EN?! want wrm zou iemand zijn favo merk niet mogen promoten???? de keuze voor materiaal blijft nog altijd bij de kiter zelf en hier wordt gedaan alsof hij iedereen dwingt gaastra te kiezen Undecided ik heb persoonlijk niks met gaastra, maar zie je mij zeiken op Morres wanneer hij mensen iets wil laten zien over zijn merk Huh natuurlijk niet want Morres heeft nou eenmaal voor dat merk gekozen en ik heb nou eenmaal voor naish gekozen! ieder zijn ding toch?! dus respecteer die keuze ook  loser

-- Ik kan niets terugvinden waar ik uit kan concluderen dat iemand beweert dat Morres dwingt om Gaastra te kiezen. (Jij wel?)

Klopt, niemand heeft het letterlijk zo gezegd, maar het komt er wel op neer dat Morres absoluut niks mag zeggen over gaastra omdat hij erdoor gesponsord wordt en tevens een mod is van KH....terwijl er wel meer mensen op deze site zitten die hun favo merk of zelfs gesponserde merk promoten (begrijpelijk toch?) dus vind ik het onzin om steeds Morres erop aan te vallen wanneer hij een keer iets over gaastra vermeld in een topic  loser
vissie

Antwoord #42 November 29, 2008, 01:46:45
edit2Rapporteer  
Zullen we anders het gewoon vergeten en gaat kiten ofzo?
Morres en hendrik hebben hun best gedaan en in mijn ogen het doel bereikt klaar.
Kaptain

Antwoord #43 November 29, 2008, 11:26:06
edit2Rapporteer  
Morres mag zeker zeggen dat ie Gaastra helemaal top vindt, dat vind ik namelijk ook. Maar er zijn meer merken en daarvan mag men dat ook zeggen. Een slechte manier van merken promoten is echter door andere merken te bekritiseren, zeker als het niet gebaseerd is op eigen ervaring.

Verder ben ik het helemaal met Geronimo eens. Ik mag de humor die Morres vaak laat zien ook. Echter heeft hij, net als ik en alle anderen ook wat dingen die minder aanspreken.

Ik wilde je een mailtje sturen Morres, maar toen ik je mailadres las, begreep ik ineens het niveau van je mini-me excuus. (sorry hoor, maar je maakt mij niet wijs dat je verwees naar die geweldige shag movie met je mini me gaastra opmerking) Met zo'n opmerking onderschat je denk ik de intelligentie van velen hier op het forum.)
maartend

Geen avatar

Antwoord #44 November 29, 2008, 12:11:04
edit2Rapporteer  
Idefix ; tof zoals je daar vertrekt, de blijheid lijkt eraf te spatten.
En zoals je daar dan in de verte vertrekt, doe je me bijna aan Lucky Luke denken, rijdend op zijn paard richting de zonsondergang.

Ach, en dan die verkeerde bar ; kan gebeuren, is niet prettig, maar het wordt acuut rechtgezet. En Sneek heeft blijkbaar deze kites niet in stock, dus geen gezeur. En dat ze 3 weken de tijd hadden is natuurlijk niet waar, eerst moest het bedrag behaald worden.

En van mij mag er zelfs bij het filmpje staan ;koop bij Sneek, of iets dergelijx. Die gasten steken er ook een zooi poen in. Uiteindelijk bepaal ik zelf wel waar ik koop, dus reclame heeft op mij niet zoveel invloed. Ik vind deze rondgang door de winkel juist wel leuk, zie ik eens hoe het er aan de andere kant van Nederland uitziet.

TOM ; VEEL PLEZIER

p.s. is dat dat spray-jack van Decathlon dat je daar aan hebt?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.