Wimt
|
Ik ben full time amateur loverboy, als vrijwilliger. Ik exploiteer mijn vriendin, als tegenwerkend voorwerp, voor niks, en ik ben haar enige klant. IK draag wel netjes belasting af. Qua belasting, voelt het bij mijn vriendin aan alsof we in het hoogste tarief moeten vallen, maar dat valt mee; tariefgroep 1.
IK breng die be(ont)lasting, contant naar het be(ont)lastingkantoor. Ik had hen dat van tevoren gemeld. Toen ze me aan zagen komen, weerden ze verschrikt af, met de mededeling dat het toch zeker giraal kon, en dat het slechts een voorlopige heffing betrof, maar ik had de broek al naar beneden. Je kent toch wel dat plexiglas, met die gaatjes erin, waardoor je moet praten. Ik zette dus mijn kont ervoor, bukte en perstte, en ken je die vroegere gehaktmolens? Dat moet het uitzicht zijn geweest voor die ambtenaren. Met ducktape en op het laatst met een telefoonboek, probeerden ze uit alle macht de stroom te keren. Dat lukte, dus de rest van de hoop kwam op de balie. Nog steeds voorover gebukt, probeerde ik de laatste stront eruit te persen, en opende mijn anus maximaal. 1 ambtenaar klaagde over tunnelvisie. Toe pistte ik vervolgens over die stront, kneede er met mijn handen in, en smeerde het uit over het plexiglas loket. De stank kwam zelfs door de intercom, hoorde ik later. Vervolgens schreef ik devolgende hun bekende slogan;
Makkelijker kunnen we het niet maken, leuker wel.