Wimt
|
Ik ben full time amateur loverboy, als vrijwilliger. Ik exploiteer mijn vriendin, als tegenwerkend voorwerp, voor niks, en ik ben haar enige klant. IK draag wel netjes belasting af. Qua belasting, voelt het bij mijn vriendin aan alsof we in het hoogste tarief moeten vallen, maar dat valt mee; tariefgroep 1.
IK breng die be(ont)lasting, contant naar het be(ont)lastingkantoor. Ik had hen dat van tevoren gemeld. Toen ze me aan zagen komen, weerden ze verschrikt af, met de mededeling dat het toch zeker giraal kon, en dat het slechts een voorlopige heffing betrof, maar ik had de broek al naar beneden. Je kent toch wel dat plexiglas, met die gaatjes erin, waardoor je moet praten. Ik zette dus mijn kont ervoor, bukte en perstte, en ken je die vroegere gehaktmolens? Dat moet het uitzicht zijn geweest voor die ambtenaren. Met ducktape en op het laatst met een telefoonboek, probeerden ze uit alle macht de stroom te keren. Dat lukte, dus de rest van de hoop kwam op de balie. Nog steeds voorover gebukt, probeerde ik de laatste stront eruit te persen, en opende mijn anus maximaal. 1 ambtenaar klaagde over tunnelvisie. Toe pistte ik vervolgens over die stront, kneede er met mijn handen in, en smeerde het uit over het plexiglas loket. De stank kwam zelfs door de intercom, hoorde ik later. Vervolgens schreef ik devolgende hun bekende slogan;
Makkelijker kunnen we het niet maken, leuker wel.
Ik vond het wel leuk. Zij niet. Vervolgens loosde ik nog een Bijzondere be(ont)lasting; ik had de dag ervoor worteltjes gehad, en dat zie je. Ook deed ik nog een aftrekpost. Nadat ik aan mijn gerief was gekomen, nodigde ik een bejaarde en een kleuter uit, om hetzelfde te doen, i.v.m. ouderen- en kinderaftrek. Een lolligerd praatte nu over witwaspraktijken. Ambtenaren klagen altijd, dus 1 ambtenaar vroeg, wat te doen met die grote hoop. Ik had toch ook in termijnen kunnen betalen. Hoe vaak wil je me hier zien dan, vroeg ik dan? En wees blij, dat ik niet in tariefgroep 3 val! Oh ja, en laat die naheffing dan ook maar zitten, zei die toen. Later ben ik nog een paar keer geweest, voor wat be(ont)lastingen. Toen had ik diarree; ik had nog nooit zo`n snel loketbezoek gehad. De volgende keer belde men meteen de riooldienst, toen men mij zag aankomen. Niet iedereen is daarmee behept.
|