Update3 Palen Autostrand

Marko

Antwoord #25 December 10, 2008, 17:45:22
edit2Rapporteer  
Ik vraag mij echt af wat nou het doel is van die palen..... moeten daar vogels op gaan zitten of so?? Angry Echt die dingen moeten gewoon op.....otten
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26 December 13, 2008, 12:58:00
edit2Rapporteer  
Ik vraag mij echt af wat nou het doel is van die palen..... moeten daar vogels op gaan zitten of so?? Angry Echt die dingen moeten gewoon op.....otten

Het zijn een soort vogelverschrikkers voor kiters, dat is het doel van die palen. Ons wegjagen door een bloedbad aan te richten voor de eerste de beste onfortuinrijke kiter die ertegen aan knalt Angry ThumpDown
spruce

Antwoord #27 December 13, 2008, 13:48:51
edit2Rapporteer  
Staan alle palen droog bij laag water?
Zoja, dan heb ik nog wel een forse kettingzaag op benzine.
Ik zou graag zien dat er hier in het topic een telefoonnummer staat van de betreffende persoon bij de gemeente die hierover gaat.
Wedden dat hij dan helemaal platgebeld word

Omdat er altijd maloten zijn die tot in die vogelhoek blijven doorvaren, moet er naar mijn idee wel wat gebeuren. Ik ben eerder een voorstander voor een drijvende markering.
Natuutlijk kun je er dan nog overheen springen als kiter, maar je weet iig wel erg goed dat je fout zit.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.