Idefixe
|
met dagen zoals vandaag : mooie blauwe lucht maar wel ijskoud water, heb ik meestal m'n cap niet op maar dan wel oordoppen in. Heb ik m'n cap wel op dan heb ik meestal geen oordoppen in ( ik hoor anders echt helemaal niets meer) Bij een vette crash waarbij m'n cap water schept zit ik dan wel behoorlijk te balen.........
|
|
|
Alferink
|
Lijkt me niet, je hebt geen 'getocht' van de wind in je oor.
|
|
|
diesel oo7
|
ik zou er wel in doen ook met een cap
vorig weekend een koude sessie gehad en bij een chrash krijg je water in je kap en dit blijft dan in je oor staan geen leuk gevoel en nu een week erna oorpijn dus dat weekend voor mij de cap en oordoppen
|
|
|
Wimt
|
Zelf gemaakt, van 2-componenten- siliconen, in een Durex-condoom, half uurtje huishoudelijk werk doen, zonder dat je buren je zien, en dan heb je een uitstekende oorplug. Had er meteen een buisje ingedaan, voor beter gehoor, en om het touwtje erdoor te doen.
|
|
|
|
Jelle
|
Geweldige foto van je, Wimt, met die condooms aan je oren! Het leek wel alsof ze al gebruiikt waren, klopt dat? Goeie recycling, misschien kunnen we daar een productielijn voor opzetten.
Anderen ook bedankt voor de reacties.
|
|
|
Power Zone
|
Haha TWEE componenten siliconen.... ik wil het niet weten ook
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Zelf gemaakt, van 2-componenten- siliconen, in een Durex-condoom, half uurtje huishoudelijk werk doen, zonder dat je buren je zien, en dan heb je een uitstekende oorplug. Had er meteen een buisje ingedaan, voor beter gehoor, en om het touwtje erdoor te doen.
Haha.....zonde voor je condooms man......boterhamzakjes geeft hetzelfde effect hoor
|
|
|
Wimt
|
Zeker niet voor de foto, maar boterhamzakjes geven teveel kreukels in de siliconen.
|
|
|
Wimt
|
Geweldige foto van je, Wimt, met die condooms aan je oren! Het leek wel alsof ze al gebruiikt waren, klopt dat? Goeie recycling, misschien kunnen we daar een productielijn voor opzetten.
Anderen ook bedankt voor de reacties.
Je weet dat ik van recycling houd, dus nieuw waren ze zeker niet. Ik had ze al een paar keer uitgewassen.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik gebruik met koud water cap en doppen. Heb geen zin in een ooronsteking namelijk
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Prima met cap en oordoppen...je voelt ze wel beter..ik heb die pro-plugs en die steken een beetje uit..die zitten dan tegen je cap aan..maar goed...
|
|
|
Idefixe
|
wat zeg je?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Prima met cap en oordoppen...je voelt ze wel beter..ik heb die pro-plugs en die steken een beetje uit..die zitten dan tegen je cap aan..maar goed...
Die heb ik ook, nergens last van
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb ze vorig jaar ook gekocht die proplugs maar heb ze maar enkele keren in gehad ,volgens mij als je een kap op heb zijn ze niet nodig ,als je zonder kap vaart zou ik ze zeker aanraden , want na enige tijd surfen in koud water heb je kans op een "surfers ear" dit een lastige kwaal zeker om het te behandelen... daarom voorkomen is beter dan genezen.. http://proplugs.eu/NL/Intro.html
|
|
|