Kaiman

sjembek

Berichten: 984
December 28, 2008, 04:17:00
edit2Rapporteer  
Heeft er iemand toevallig ervaring met de Kaiman van Advance Kiteboarding?
Ik zoek namelijk nog een lief klein kiteje erbij, deze leek me wel wat.
Ik heb er een op marktplaats gevonden van 8.5 Mtr.. Maar of het wat is, is een tweedde.
Wie brengt het verlossende antwoord??!!!
xray

Berichten: 3688
Antwoord #1 December 28, 2008, 09:51:42
edit2Rapporteer  
De kite had erg goede testresultaten in de kiteboarding.de
In de handen van een goede kiter springt hij erg hoog ook!
Kijk maar eens naar deze video

http://vimeo.com/1539989

Nature

Berichten: 1295
Antwoord #2 December 28, 2008, 11:52:09
edit2Rapporteer  
kaiman zijn echte topkites. gooi de rest van je kites er maar uit want ik zie die gasten echt Altijd aan die 8.5 varen echt niet normaal die range van die kite.

Mssn dat je m nog kan testen bij temp spikey van kitecamps (importeur) maar denk dat die de kaiman 2 hebben natuurlijk
wavecatcher

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #3 December 28, 2008, 21:04:01
edit2Rapporteer  
Ik heb de 8,5m net een dikke week meegehad naar Tenerife. Gebruikt als enige kite, met 1.30/38cm twintip en 6.4 strapless surfboardje erbij. Het is bizar hoe snel dit vliegertje begint te varen! Later een uitgebreider testrapport, hierbij alvast de eerste foto's.

Eenzame lowwind cruise..8,5m!


voel die souze!
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #4 December 29, 2008, 02:17:09
edit2Rapporteer  
wooooow dat ding gaat echt hoooog Shocked Joepie
Sayz

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #5 December 29, 2008, 12:47:08
edit2Rapporteer  
http://www.kiteboarding-history.com/advance-kaiman-2008/
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #6 December 29, 2008, 15:56:21
edit2Rapporteer  
mooie sprongen,een loop op deze hoogte zou het helemaal af maken.
KiteCamps

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #7 December 31, 2008, 14:13:40
edit2Rapporteer  
mooie sprongen,een loop op deze hoogte zou het helemaal af maken.

Als je het lef hebt op een meter of 15 hoog ;-)  In de film staan we met 7M, en als we een 4,8 hadden gehad, had ik die gepakt ;-) 

 ( Na die sessie heb ik me lijnen direct vervangen met 500KG )


Even zonder gekheid, de post op marktplaats is ook die ons, het betreft een 2008 demo.

Wij hebben alle 09 gear binnen, die nu uitgebreid worden getest o.a door Wavecatcher in Tenerife ...Tijn in Tarifa en door ons in de wat koudere streken.

Kaiman is freeride / wave ingesteld, met heel veel power op demand en een lowend waar je akelig van wordt. Bijna iedereen die niet alleen freestyle doet vindt dit een monstertje...Depower, POwer, Hangtime......en niet het minst belangrijke

Een kite die heel blijft.

Mocht je hem een keer wille testen, geef ons een belletje en je kan hem uitgebreid proberen !

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.