cabrinha sync backless binding te koop?

drifter

Antwoord #25 December 27, 2008, 15:35:47
edit2Rapporteer  
Nogmaals, schoenmaat 47 en ik pas er ook in met schoentjes. Heb nog iets ruimte over.
Sync bindings zijn een tussenweg tussen straps en wakeboots. Met zich meebrengend dat het iets langer duurt voor je je voet goed in de binding heb: als je wegvaart dan pas kun je je voeten goed erinduwen.
Ook met schoentjes zit je vaster dan met normale straps. Gewoon prettig te voelen dat je vaster in de bindingen staat.
Tevens is Sync makkelijk te monteren, makkelijk de Duck-stance veranderen etc, mooi spulletje voor 89 euro dan.
seB

Antwoord #26 December 27, 2008, 19:19:51
edit2Rapporteer  
Seb, ik neem aan dat je de straps gewoon af kan stellen dat je voeten er ook in kunnen met schoentjes? net als bij alle andere straps

Je kunt ze idd afstellen, en vrij makkelijk zelfs. Ik heb schoenmaat 42 en een vrij veel ruimte over in mijn pad maar het werkt op de een of andere manier gewoon niet. Begrijp me niet verkeerd, je kunt er wel inkomen met schoentjes maar dit kost een hoop moeite en als je er dan eindelijk in zit heb je het gevoel dat je los zit ( ik iig ).

Ik lees dat Rory er verder geen probleem mee heeft, dus het zal per persoon misschien ook wel een beetje verschillen.

Maar op dit kleine nadeel na, zou ik ze met geen andere pad/strap willen ruilen!
WaZuP

Antwoord #27 December 30, 2008, 01:27:54
edit2Rapporteer  
Rory,

Als je maat 44/45 hebt hoe zou jij dan de maat kiezen? Beetje tussen de maat van je voeten en schoenen in of gewoon op je voetmaat? Ze zien er in iedergeval wel zeer relaxed uit, doet me een beetje denken aan de vroegere wakesandals van cabrinha
drifter

Antwoord #28 December 30, 2008, 13:11:18
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

de Sync bindings zijn gewoon verkrijgbaar bij iedere officiele Cabrinha dealer in de Benelux.
De standard size gaat van 37 t/m 47 en de verkoopprijs is ?89,-
De meeste zullen hem nog niet op voorraad hebben maar al wel bij Zwemer en Vandenberg.
Voor meer dealers ga je naar http://www.cabrinhakites.com/where-to-buy

Succes,Erik
Cabrinha Benelux

Er zijn 2 maten. Standaard maat zoals Erik hier zegt. Die is geschikt voor jou. Er is ook een kleinere maat, nvt hier.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.