autostickers?

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #25 Januari 24, 2009, 21:21:49
edit2Rapporteer  
Welke maat heb jij op je auto HJ, small, medium of large?

Tja daar zeg je wat.... Ik heb wel aan die gast gevraagd of ze ook per post te bestellen waren maar dat was, ivm de grote, erg lastig. Je kunt de stickers namelijk niet dubbel vouwen. Stuur die gast anders ff een pb en spreek iets op Mirns met hem af. Kun je gelijk kijken hoe het op je bus past... Hij heeft mega veel stickers....
Bijvoorbeeld: uitgehaakte raily met 5 lijns/4lijns/bow of hybride kite enz. enz.... Ik heb ook z'n bloem op mijn motorkap en die ziet er ook wel mooi uit.....

Succes
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #26 Januari 25, 2009, 18:35:01
edit2Rapporteer  
Zitten er inmiddels nog een paar meer op...maar dit was het begin van mijn verslaving....  Cool Grin


Hé @ Micky, lachen die auto met je F-One flaggen. Nog steeds een trouwe F-One fan dus.
litewave

Berichten: 607
Antwoord #27 Januari 25, 2009, 18:44:58
edit2Rapporteer  
Voor die prijzen die ze bij die duitser vragen kan je ze ook zelf laten maken, en als je dan grotere aantallen doet en die verkoopt, hou je nog een beetje over ook.
ff in AI een vectortje maken naar het reclame-buro.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #28 Januari 26, 2009, 12:39:26
edit2Rapporteer  
En? Al wat geplakt? Pa boos?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.