Brazilie.. filmpje

vissie

Januari 19, 2009, 16:21:38
edit2Rapporteer  
Volgens mij nog niet langs gekomen..vond hem wel tof
vissie

Antwoord #1 Januari 19, 2009, 16:23:53
edit2Rapporteer  
<a href="https://www.kiteforum.tv/video/Dreaming_Brasil.html" target="_blank"><a href="https://www.kiteforum.tv/video/Dreaming_Brasil.html" target="_blank">https://www.kiteforum.tv/video/Dreaming_Brasil.html</a></a>

Wil niet echt..dan maar linkje
bikiniisuit
Gast
Antwoord #2 Januari 20, 2009, 16:52:23
edit2Rapporteer  
ken helemaal niet de regels wat goed is of niet, kan dus alleen spreken van wat ik echt mooi vind en dat is dat er eigenlijk heel weinig kiters zijn die een mooie stance hebben op hun boardje. Sommigen varen, maar staan er als een babboon/zoutzak op. Tricks vind ik niet eens bijzonder om naar te kijken maar als je continu in een van nature strakke houding kan staan op je plankje vind ik t zo lekkr om naar te kijken. Wat ik bij mannen zie is dat als ze de stance beheersen, ze ook zo soepel landen. denk dat je coaching voor moet hebbe (geen idee). Bij vrouwen ziet t r veel platter uit. Minder hoogte, minder kracht dan mannen?. 
Goonie

Antwoord #3 Januari 20, 2009, 20:42:59
edit2Rapporteer  
Hmm... ja wat je daar zegt bikini zit ook wel wat in maar wat mij echt opvalt is dat ze alle tricks met een handlepass doen. maar ben benieuwd wat het gaat worden als new school old school word want dan hoop ik toch wel dat die handle pass er uit is. Elk filmpje die je ziet tegenwoordig is niet zonder handlepass. nou je een filmpje van mij dan.. maar daar kun je een head in to china first verwachten hahaha..
Idefixe

Antwoord #4 Januari 20, 2009, 21:05:04
edit2Rapporteer  
verdullie Goonie , heb ik je het hele afgelopen seizoen zoooo vaak uitgelegd:

ListenToMe het heet "HEAD FIRST INTO CHINA"

en dus niet " head in to china first "
 ( neemt niet weg dat we die trick onderhand uitstekend beheersen  schater  )

volgende week zaterdag ragge @ Mirns !!!!  Joepie

bikiniisuit
Gast
Antwoord #5 Januari 21, 2009, 00:45:18
edit2Rapporteer  
ha ha, hoezietat r uit  Wink
Idefixe

Antwoord #6 Januari 21, 2009, 00:51:13
edit2Rapporteer  
je zet een willekeurige trick in ( maakt niet uit wat) liefst met veel power. Halverwege het hele gebeuren verlies je (on)bewust de contrôle over het geheel en knal je met je kop voorop richting de aarde / het water / china ( wat aan de andere kant ligt  Grin )
 ziedaar : een "head first into China" 

Gezien het aantal ooooohhhhwwwww's en aaaaaahhh's vanaf de kant wordt deze trick door het publiek zeer gewaardeerd.  ThumpsUp

Goonie

Antwoord #7 Januari 21, 2009, 19:39:34
edit2Rapporteer  
Hier ff een gemiddelde indruk van de head in to china first Of zeg ik het nou weer niet goed??? whahahahaha  Joepie
Let op ook deze is met een handlepass. grrrrrrrrrr

http://nl.youtube.com/watch?v=j2wJk89tgVY
bikiniisuit
Gast
Antwoord #8 Januari 21, 2009, 22:13:07
edit2Rapporteer  
 schater whaa haa haa haa ha ga , kom net uit de sportschool en dan lees je dit...
ik geloof dat ik daar een natuurtalent in ga worde...... mmm "head first into china".
Me mooie stewardes klm vriendin, heeft de ......"rope first into china uitgevonden"
hougaatie: zoek een spot met VET aflandige wind, probeer je kite opte laten en sla je enkel, maar vooral je grote teen ZES (6) keer om de touwen van een andere kite die op de grond ligt, zet de kite vol in t windvenster richting zee en voila je word op zn 21st eeuws ECHT helemaal UITELKAAR getrokken.   schater Ze is nog steeds een zeer mooie meid hoor alleen als je naar benede kijkt zie je nog haar 12 hechtingen.

Ben volslage depressief zojuist ticket voor bonaire besteld, ook aflandige wind...reisverslagje make? of eerst fotos hoe ik er nu nog uitzie 
Micky

Antwoord #9 Januari 22, 2009, 00:24:28
edit2Rapporteer  
Ehhhhh, doe eerst die foto's maar ..... verslagje komt later...  Grin Kiss
Goonie

Antwoord #10 Januari 23, 2009, 17:19:44
edit2Rapporteer  
Je klm vriendin???? eeeuh ik zat al te piekeren wie je was maar nu weet ik het. Jullie waren deze zomer ook al eens op mirns geweest.. Maar toen was het zulk mooi weer dat jullie het water niet op wilden gaan whahaha...
Morres

Antwoord #11 Januari 23, 2009, 19:04:42
edit2Rapporteer  
Geld over bikini?doe jij wel eens wat anders dan reizen Grin ?
iig, ik las, mooi en KLM
bikiniisuit
Gast
Antwoord #12 Januari 24, 2009, 02:07:50
edit2Rapporteer  
me kitevriendinnetjes zijn ontz lief, zacht (karaktr). hoort bij blonde meisjes dacht ik (...totdat ik shannon tegn kwam Kiss).  als je opt strand blnd meiden ziet met 1 zwrte krent ertussn that's us. wil niet per se reize morres wel skimme, kite, duike, snowboarde, zwemme, dat kannie hier
Morres

Antwoord #13 Januari 24, 2009, 05:11:15
edit2Rapporteer  
Ik kite hier nog hoor Maar ergens waar het war mis, is wel chiller
Zachte karakters for the win!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.