Le Ber

Logs: 0 | 3 uur
|
Weet niet of je een 45 of 55 cm best bar hebt, maar houdt er rekening mee dat een 7m kite lekkerder vaart met een wat kleinere bar.
|
|
|
KappuhH

|
Denk je er wel aan dat je een 11 en een 7m op verschillde barbreedtes vaart? Wat je budget dan? Want je kunt natuurlijk beter een kite kopen met originele bar, dat werkt 9 van de 10 x beter...
|
|
|
Surfrik

|
Ik heb een 45cm bar. Vlieg mijn 11 er goed op en is zeker geschikt voor een 7m2. Budget is 350 euro. Liefst overjarig of anders 2e hands. De waroo 2008 7m2 kun je in nederland voor 399 kite-only krijgen zou dus eventueel nog net kunnen.
|
|
|
Geronimo79

|
Koop gewoon een 7m waroo 07 of 08... ben je zowieso zeker dat et goed werkt. je kent de kite. en is zowieso een goede kite. Misschien kan je em in duitsland wel goedkoper krijgen.. xworx bijvoorbeeld.
2008 is wel wat sneller als de 2007 waroo. (is zeker niet erg)
|
|
|
Morres

|
of je koopt voor 340+170 een Naish alliance @ kitepirates.de Maar gezien je de kite gewend ben zou ik idd geronimo zn advies opvolgen
|
|
|
Surfrik

|
Bedankt! Ik ga eens even wat mailtjes sturen naar de verschillende winkels om te kijken wat zo voor mij kunnen betekenen.
|
|
|
|
vissie

|
vaar me yarga 7 ook op 55cm.. leipe shit.. Vaart prima wel snel..maar handen midden in de bar en dan is die gewoon lekker
|
|
|