[gezocht] Afbeelding Bridles naish shockwave

Jeroen Oomen

Berichten: 344
Februari 11, 2009, 17:52:11
edit2Rapporteer  
Mn bridles van mn shockwave zijn een paar maandjes terug doorgesleten en heb toen de setup een beetje veranderd zodat ik toch nog ff kon kiten. Maar ik wil het graag weer terugmaken zoals het eerst was omdat hij niet bepaalt goed vliegt nu. Alleen kan ik niet goed meer terugvinden hoe de bridles horen te ziten.

Nu heb ik erg lang op google lopen zoeken, maar nergens duidelijke afbeeldingen gevonden van de complete bridles van de shockwave.

Heeft iemand misschien duidelijk fotos van de bridles van een naish shockwave, zodat ik deze weer na kan maken? Liefst zelfs met maten erbij van de touwjes

Alvast hartelijk dank

[Edit]
Gisteren had ik even tijd en heb ik de bridals nog een keer goed bekeken op het strand. Na wat experimenteren met de lengtes van de bridals is het me uiteindelijk gelukt.
De kite vliegt weer als vanouds :-)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.