Kingofwatersports.com

Nazar

Februari 13, 2009, 15:54:46
edit2Rapporteer  
Heeft iemand van jullie al iets bij www.kingofwatersports.com besteld?! En hoe is het gegaan?!
Want ik heb daar 4februari paar dingetjes besteld en het is al van mijn rekening afgeschreven maar ik heb het nog steeds niet binnen....
[Pepper]

Antwoord #1 Februari 13, 2009, 16:00:15
edit2Rapporteer  
Je zou ze even kunnen bellen of mailen met de vraag waar je spullen blijven....

Heb je niet zo'n track en trace code gekregen waarmee je je bestelling kunt volgen? Werkte bij http://www.wetsuitoutlet.co.uk/ perfect. Zaterdag besteld, maandag ingepakt en verzonden, dinsdag zag ik het pakketje steeds dichter bij komen en woensdag had ik het binnen.
Morres

Antwoord #2 Februari 13, 2009, 16:20:41
edit2Rapporteer  
hoe heb je betaald? want als je via overschrijven doet, neemt de betaling al 4dagen in beslag..
piede

Antwoord #3 Februari 13, 2009, 16:20:55
edit2Rapporteer  
Ik geloof dat er verder NIEMAND wat besteld heeft daar, ik zou het niet vertrouwen hoor! Ze adverteren verder ook nergens.....
Morres

Antwoord #4 Februari 13, 2009, 16:21:49
edit2Rapporteer  
dat was sarcasme
KappuhH

Antwoord #5 Februari 13, 2009, 17:33:55
edit2Rapporteer  
Waarom mail je ze niet even?
Nicolas

Antwoord #6 Februari 13, 2009, 22:22:29
edit2Rapporteer  
tja Smiley

Ik heb er ook al besteld vorige maand. Had 3 dingetjes besteld, dan 2 dingetjes moeten veranderen want ze waren niet meer in stock.

Dan krijg ik het binnen een week later, is er 1 verkeerd product bij. Stuur ik het terug, sturen ze alweer een verkeerd product terug.
Maar dan hebben ze het toch goed terugbetaald + ik kon het verkeerde product bijhouden. Alleen verzendingskosten voor terugsturen werden niet terugbetaald. Maar goed, het heensturen was gelijk ook altijd gratis.

Als je met overschrijving hebt gedaan, wat ook lijkt want VISA is einde van de maand. Dan zou het pas volgende week aankomen. 4 werkdagen overschrijving, 5 werkdagen opsturen = rond de 17de.
Nicolas

Antwoord #7 Februari 13, 2009, 22:24:22
edit2Rapporteer  
De beste shop is naar mijn mening http://www.freakfish.co.uk ... top support, en je product is zo binnen.
Nazar

Antwoord #8 Februari 14, 2009, 14:34:26
edit2Rapporteer  
Ik heb met creditcard betaald en het is ok meteen afgeschreven....maar ik had ze gisteren e-mail gestuurd en dan kreeg ik dit terug:
Hi there – really sorry for the delay – we are still waiting on the delivery – it should be Monday – I’ll let you know as soon as it goes out. Sorry for the delay – we have a huge backlog on this stuff!
Thanks for your patience

Dus ik denk dat ik gewoon ff moet wachten.
Bedankt voor jullie hulp!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.