vissie
|
je zou naar mbs kunnen kijken.. GOeie boards. Maar vaak wel wat prijzig
|
|
|
dimitri
Gast
|
hej mensu,
Ik ben een beginnende kiter en ben op zoek naar een landboard voor niet te veel geld natuurlijk!! Zijn er echte uitblinkers? Ik ben van plan om op gras te gaan kiten en mijn gewicht is zo'n 60 kg. Wat zijn voordelen van bijvoorbeeld een skate-truck of channel-truck? Wat voor deck kan ik het beste kiezen?
mvg Coen
Waarom op gras kiten als het op water leuker is???
|
|
|
|
vissie
|
En omdat je misschien eerder een weiland bij huis hebtt dan de zee of ijsselmeer?
|
|
|
Nature
|
nieuwe scrubs komen bijna!!!
|
|
|
Morres
|
vliegerforum.com
|
|
|
waveke
|
skate-truck : minder sterk, weinig onderhoud, gemaakt voor personen tot een goede 60KG channel-truck : sterker, meer onderhoud, duurder, gemaakt voor personen boven de 60KG kort deck : goed voor freestyle, niet gemaakt voor snelheid of lange afstanden(race) lang deck : slecht voor freestyle(zwaarder,minder wendbaar), goed voor lange afstand en speed
|
|
|
NIEL-SS
Geen avatar
|
Kijk een naar de scub boards zijn goede board en vallen qua prijs best mee! ( licht eraan welke je neemt) MBS is ook top maar wel prijzig!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Of je bouwd er zelf een, als je het goed doet kan het prima en het geeft ook nog mooi voldoening.
|
|
|
Lex
|
|
|
|
Coen C
|
al vast dank voor reacties...kom al iets dichter bij doel, maar blijf reageren alle info is welkom!!!
|
|
|
|
|
Morres
|
spammers.nl
|
|
|
|
Henning
|
Zelf afgelopen vakantie na een hele dag op het water nog mogen genieten van een paar uurtjes cruizen langs de france kunst. Knoopje of 8 a 10, kite de lucht in, shirtje uit, biertje in de hand en dan met een lekker gangetjes over het strand vegen...
That's life...
Goede merken: Trampa, MBS, Flame, Scrub
Voor jou gewicht zou ik voor een skate-setup gaan. Heb je een lichter board wat makkelijker spint. (je spring makkelijker een 180 / 360 / 720 etc) Een mooi deck is de Scrub Vapour, dit is ook een deck weer mee je een tijd vooruit kunt.
|
|
|
Coen C
|
hej, t is hier bewolkt t sneeuwt nu zelfs en is t is dus veel te nat, voorlopig nu dus niet kiten, helaas. goed, ik merk dat ik met mijn gewicht beter voor skate-trucks kan gaan, zijn lichter en voorspelbaarder bij sturen. dan, WELK board??? een beetje board kost echt al gauw 200 euro! kan ik dan net zogoed voor bijvoorbeeld de scrub photon gaan? lekker licht, en zeer scherp in prijs, dit vinden mijn zuur verdiende centjes wat leuker, of is dat een grote miskoop en wil ik na een jaartje alweer een ander? laat het me weten mvg Coen
|
|
|
Morres
|
Heb je een PM gestuurd Coen C
Ik heb nog wel boardje voor je voor een mooi prijsje Stuur maar een PB
You both FAIL!
|
|
|
Ricardo
|
hej mensu,
Ik ben een beginnende kiter en ben op zoek naar een landboard voor niet te veel geld natuurlijk!! Zijn er echte uitblinkers? Ik ben van plan om op gras te gaan kiten en mijn gewicht is zo'n 60 kg. Wat zijn voordelen van bijvoorbeeld een skate-truck of channel-truck? Wat voor deck kan ik het beste kiezen?
mvg Coen
Waarom op gras kiten als het op water leuker is??? Landboarden kan met veel minder wind!!
|
|
|