Shannon Shock

Wimt

Februari 25, 2009, 13:38:15
edit2Rapporteer  
Ja, Shannon, je vind het jammer, dat je niet met mij mee mag op vacantie. Maar wees maar blij, je kent mij nog niet. I.p.v. moslimmannetjes, kijk ik waarschijnlijk naar jouw topless, op het strand, terwijl je andersom had gedroomd Shocked.
En misschien maak ik ook wel een shock mee, als je inderdaad 89 jaar bent, i.p.v. van 1989. Dan kijk ik dus niet naar je decolete. Ja, je weet maar nooit met internet.

Maar terugkomend op mijzelf. Stank, uit mijn beide openingen, langdurig en vreselijk, met lawaai. Als je bij mij in de auto rijd, merk ja dat dus wel, ook dat ik om de 3 uur een epileptische aanval krijg. Pak mij dan het stuur uit mijn handen, hoezeer ik ook tegenstribbel; het is in jouw eigen belang.
En dan mijn directe uitgang. Je zult mij moeten helpen met het slangetje van mijn stoma. Ik draag wel een Teena Lady, om het onoverkomelijke lekken op te vangen (o.a.), maar dan toch.
Toch is die stoma soms wel handig. Ik ben wel eens plat op mijn buik, mijn stoma dus, gevallen op het stand, en dan is het net een airbag. Alleen die terugklots valt dan zwaar.
Mijn coordinatie is ook niet alles meer. Als je me ziet kiten richting India, moet je mijn compas bijstellen, maar het echte probleem is dat ik dan de richting kwijt ben.
Vrouwen vinden mij ook niet aardig. Na gemeenschap, wassen ze zich met chloor en loog, en meestal volgt daarna aangifte.
Als je meegaat, hoop ik dat je EHBO hebt, om terplekke weer een bypass of een shunt-operatie te doen. Mijn hart is dus ook niet alles.

En dan heb ik de gekke gewoonte om je `Snolly' te willen noemen ( komt van `Snol'), zo noem ik mijn vriendin ook. Snolly Shannon, klinkt goed, of nog beter; Snolly Shannon Teernstra, of loop ik nu vooruit op de zaken.
Maar dan wel de klemtoon op Shannon, niet op Snolly; het is wel liefkozend bedoeld.

Maar, laat ik maar de wijste zijn, ik ben tenslotte 2 keer ouder, en al is het voor dat soort oude zakken heel verleidelijk om jonge grieten te aanbidden d.m.v. liefdesbrieven, ik zal het toch maar niet doen, want dan komen ze per post retour, en leest mijn vriendin ze dus. Kortom Shannon, schrijf nooit meer, dat je beter schrijft dan ik, want dan krijg je dit soort uitwassen, mejuffer de pre-drs schater
shannon89
Gast
Antwoord #1 Februari 25, 2009, 14:39:20
edit2Rapporteer  
en nu is het bedoeling.... dat ik ga happen?Grin

mafkees loser
Wimt

Antwoord #2 Februari 25, 2009, 16:23:52
edit2Rapporteer  
Vanaf 3 maart, denk ik, ben je 2 weken van mij af. Niemand wil met mij mee ( Tralaaahhhh, hoe komt dat?) naar Egypte, dus ga ik maar alleen.
shannon89
Gast
Antwoord #3 Februari 25, 2009, 16:28:38
edit2Rapporteer  
ik heb totaal geen medelijden met je Tongue
maar veel plezier!
Morres

Antwoord #4 Februari 25, 2009, 18:25:17
edit2Rapporteer  
wil best mee hoor, maar heb de euro's er niet voor en i kdurf niet naast je te slapen :|
Wimt

Antwoord #5 Februari 25, 2009, 18:35:17
edit2Rapporteer  
Ik mag geen drugs meesmokkelen, of denk je dat je uit nog wat anders bestaat dan XTC, hennep en andere brainverruimende dingetjes Grin.
Morres

Antwoord #6 Februari 25, 2009, 18:50:08
edit2Rapporteer  
ik doe geen van die dingen, vraag van geel/ shannon maar Smiley
Wimt

Antwoord #7 Februari 25, 2009, 18:56:13
edit2Rapporteer  
Dan blijf jij gezond jongen, volhouden. Dan kite jij ook nog op je 46ste, net als ik nu Smiley.
shannon89
Gast
Antwoord #8 Februari 25, 2009, 21:21:25
edit2Rapporteer  
haha, morres vieze verrader:p
michiel v geel

Antwoord #9 Februari 25, 2009, 21:39:45
edit2Rapporteer  
uhh heb hier niks mee te maken
shannon89
Gast
Antwoord #10 Februari 25, 2009, 23:57:11
edit2Rapporteer  
nee dat zal wel niet

stoner:p
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #11 Februari 26, 2009, 18:17:14
edit2Rapporteer  
 schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.