Sluiting Maasvlakte

Ozzie Wright fan

Antwoord #25 Maart 19, 2010, 21:03:24
edit2Rapporteer  
heb een hele nette vraag zowel aan hem persoonlijk als alg. gesteld in reactie op zijn belangrijke bericht. kan mij voorstellen dat je dan als regiov. na een week kijkt wat de reacties zijn. maar ja zal wel een reden hebben...en het drijfzand was grappig bedoeld. dont blame the messenger
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #26 Maart 21, 2010, 23:58:11
edit2Rapporteer  
Afgelopen zaterdag was ie nog open Grin
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #27 Maart 22, 2010, 00:19:50
edit2Rapporteer  
heb een hele nette vraag zowel aan hem persoonlijk als alg. gesteld in reactie op zijn belangrijke bericht. kan mij voorstellen dat je dan als regiov. na een week kijkt wat de reacties zijn. maar ja zal wel een reden hebben...en het drijfzand was grappig bedoeld. dont blame the messenger

Als je op zijn profiel klikt kun je zien wanneer hij het laatst Kitehigh gecheckt heeft: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?action=profile;u=3190 Hij is helaas niet zo actief op Kitehigh dus zul je geduld moeten hebben of hem proberen te mailen.

Verder gaan ze de 2e Maasvlakte als het goed aan laten sluiten aan de zeekant vlak om de hoek, wat dus nog geen 200m van de spot is.
Dan wordt het weghouden van publiek een stuk moeilijker dan nu het geval is (minstens een km lopen naar het werkgebied vanaf waar ze het afgezet hebben en 2km varen vanaf de spot)

Dat en het feit dat er gewoon af en toe kiters afdrijven met zuidelijke richtingen kan ik me indenken dat ze het makkelijker vinden om de spot maar helemaal dicht te gooien als ze uiteindelijk met die dikke baggerschepen tegen de duinen gaan spuiten.

Het badseizoen is nog niet begonnen, we moeten er dus maar van genieten zolang het nog kan!

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #28 Maart 23, 2010, 16:49:49
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd wanneer die slagboom er nu werkelijk komt.
Is altijd afwachten met dat bouwvolk
Dree

Antwoord #29 Maart 24, 2010, 00:22:34
edit2Rapporteer  
Beste Kiters,

Een exacte datum is niet afgegeven maar dat de toegang op korte termijn wordt afgesloten is een feit. Alle opties zijn besproken met de verschillende instanties, maar een gehele sluiting kunnen we niet voorkomen. Dus voor de komende twee  jaar zijn we genoodzaakt een andere locatie te vinden.

Met de bekende groet,

Dree
Regiovertegwoordiger NKV
Ozzie Wright fan

Antwoord #30 Maart 24, 2010, 01:38:12
edit2Rapporteer  
dank voor je reactie en inspanningen om een gehele sluiting te voorkomen.
see you in pf2012
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.