Wind Bonaire?

ThomasP

Geen avatar

Berichten: 8
Maart 24, 2009, 23:51:49
edit2Rapporteer  
Holla amigos!

Ik wil eind april naar een wind zekere plek vertrekken om een paar maanden te gaan kiten. Had aan de hand van de windstatistieken op windfinder.com Bonaire uitgekozen als een zeer wind zekere spot. Las alleen allerlei verhalen over dat het weer het laatste jaar 'vanslag' was en dat de windstatistieken niet meer kloppen.

Heeft iemand recentelijk evaring met de wind in Bonaire?

Hoeveel wind dagen heb je daar per maand of week?

Als je wind hebt daar is het dan steeds 15 knoopjes of gaat het ook wel eens echt aan?

En als laatste, hoe zit het met dat rif daar, geen last van met crashes??

tnx
Thomas



(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Maart 25, 2009, 01:17:05
edit2Rapporteer  
April is idd een goede periode qua wind. Ik zit nu een week op Bonaire en heb elke dag kunnen kiten. Natuurlijk af en toe een rust dag gepakt om andere dingen te doen maar de wind is goed. Het heeft er de afgelopen week ongeveer tussen de 16-20 knoop wind gestaan.
Ik weeg 95 kg en heb elke x met mijn 14m2 en 131x40 gevaren. Ik zit nog te wachten op de dag dat ik mijn 9m2 uit de tas kan pakken. Wij blijven hier nog tot 14 april dus mocht je vragen hebben dan moet je maar ff een PBtje sturen.. Groetjes

Hier wat foto's van de 1ste week
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,34655.msg446271.html#new
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #2 Maart 25, 2009, 08:30:49
edit2Rapporteer  
Patser  InLove ,ik ben zwaar jaloers moet je weten  Wink ,maar wij hebben Teksel  Cool
posty

Berichten: 2454
Antwoord #3 Maart 25, 2009, 12:43:16
edit2Rapporteer  
Lekker Henk! Wees blij dat je op Bonaire zit.
Wij zitten in een dooie hoek hier qua wind.
Voorspellingen Aruba - Bonaire 4-5, Curacao 3-4  Undecided

Gelukkig ga ik morgen naar Aruba!  Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.