Zwemvest voor vrouwen

kitestar

Geen avatar

Berichten: 4
Mei 08, 2009, 19:54:13
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben nieuw hier en ben sinds een paar maanden begonnen met kiten!  Vind het echt helemaal
geweldig, alleen heb ik een vraagje.
Ik voel mezelf prettiger op zee als ik een zwemvest aan heb, alleen kan dat met een heuptrapeze?
En dan weet ik dat er ook van die impact vesten zijn, en dat daar ook wat drijfvermogen op zit, maar zo'n vest is meer om de klappen op te vangen.
Of raden jullie mij wel een impactvest aan? Zo niet, zijn er dan ook andere mogelijkheden?

Alvast bedankt!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Mei 08, 2009, 22:41:59
edit2Rapporteer  
Er zijn speciale drijf en impactvesten in combinatie met een heuptrapeze.
Zover ik weet ook speciaal voor vrouwen, maar die zijn vast lastig te vinden.

Een impactvest kan drijfvermogen hebben, maar meestal is het een soort mesh achtig materiaal (soort staalwol achtige structuur van licht kunststof) waardoor de waterdruk weg kan (en dus de "impact" verminderd)

Maui Magic heeft volgens mij zulke drijfvesten.

Sommige inpactvesten hebben geen drijfvermogen, let daar dus op. Ik zou eens gaan informeren bij een aantal goed gesorteerde shops in de buurt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.