Beginner zoekt hulp...

martijn

Antwoord #50 Mei 11, 2009, 16:24:43
edit2Rapporteer  
gebeurt meestal bij een crash, niet bij het oppompen. Moet je even laten repareren, of een nieuwe tube kopen.
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #51 Mei 11, 2009, 22:00:06
edit2Rapporteer  
Dan heeft hij hem nog steeds mischien te hard opgepompt Wink
FlyHighCo2

Antwoord #52 Mei 11, 2009, 22:04:49
edit2Rapporteer  
Hij was nog niet eens opgepompt voor 1/4, ik denk dat er gewoon een kreukel, of zo iets dergelijks in zat. Ik ga gewoon een stukje oude bladder erop fixe met een strijkijzer wanneer ik tijd heb.
Reflex

Antwoord #53 Mei 11, 2009, 22:08:46
edit2Rapporteer  
Dat is vreemd, mischien vastgeplakt gezeten ofzo. Weet niet of zulke reparaties het lang houden hoor maargoed daar heb ik in het andere topic al op gereageerd.
Jelle

Antwoord #54 Mei 11, 2009, 22:10:35
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je de grootste ring te ver hebt doorgedraaid. Daardoor is je bladder gedraaid en dan ploft-ie bij oppompen.
Ga nou eerst les nemen en alle adviezen die je hebt verzameld serieus nemen. Dit is de minste schade die je kunt oplopen, dinges had misschien gelijk dat je engel je hiermee een dienst heeft bewezen.
martijn

Antwoord #55 Mei 11, 2009, 22:12:58
edit2Rapporteer  
wat ik niet snap: wel een topic aanmaken met advies gevraagd, alleen niets aannemen ;p
FlyHighCo2

Antwoord #56 Mei 11, 2009, 22:18:37
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of jullie per dag jullie salaris ontvangen maar ik ontvang het per 4 weken, en heb momenteel geen geld voor pro lessen. Ik heb al eerder aangegeven dat ik ga lessen wanneer ik weer geld heb. En jullie adviezen hebben me zwaar geholpen maar elke keer maar telkens herhalen '' ga lessen'' helpt niet zo goed.  Ik heb zelf geen topic aangemaakt met Beginner zoekt hulp, ik denk dat het gemaakt is door een admin, de reden was ook omdat ik bij een verkeerde topic vroeg welke kite goed voor mij was. Maar ik vraag ook niet iets over lessen alleen over welke kite goed was, welke board, en hoe ik een bladder kan fixen, en dat leren kitescholen je niet volgens mij.
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #57 Mei 11, 2009, 22:55:17
edit2Rapporteer  
Dan wordt het hoog tijd voor een slotje admins
FlyHighCo2

Antwoord #58 Mei 11, 2009, 23:08:12
edit2Rapporteer  
Ik vind dat ook wel goed, want ik weet momenteel genoeg.
dank jullie wel voor al jullie reacties  ThumpsUp
Jelle

Antwoord #59 Mei 11, 2009, 23:23:19
edit2Rapporteer  
alleen over welke kite goed was, welke board, en hoe ik een bladder kan fixen, en dat leren kitescholen je niet volgens mij.

Ik zou je hebben geleerd hoe je hem niet had laten ploffen - dan had je je eerste les er al bijna uit gehad!

En die andere dingen zal elke school je leren.
FlyHighCo2

Antwoord #60 Mei 11, 2009, 23:44:28
edit2Rapporteer  
Haha ja daar heb je wel gelijk in. Maar ervaring voor de volgende keer..
Reflex

Antwoord #61 Mei 12, 2009, 10:04:33
edit2Rapporteer  
Begrijp me niet verkeerd maar dit zijn nu typisch de personen die het verkloten voor de rest bij verschillende spots. Ik zie jouw kite al hangen in de stroomdraden of jou al vliegen over de dijk. Echt ADVIES is er om over na te denken niet zomaar weg te slaan.

Heb je geen geld? Dan spaar je ff tot je genoeg hebt voor een les, ga niet zelf aanklooten.Zo duur is 1 les ook weer niet maar bespaart je een helleboel ellende.

Na veel adviezen over je kite (waar je wel om vroeg) doe je toch je eigen zin en neem je een sleurende niet beginner C kite. Als je gewoon een 2de hands 2007 Best waroo 9m had genomen dan had je lekker kunnen kiten voor hetzelfde geld. Met een C kite is absoluut niks mis mee maar niet voor beginners. Er zit weinig depower op dus je moet alles uittrappen met je board.

Tevens is de relaunch ook niet te vergelijken met een bow of Delta ondanks de 5de lijn. Dus laten we hopen dat je nooit midden op zee in het water beland.
Bram Wilbrink

Antwoord #62 Mei 12, 2009, 10:32:07
edit2Rapporteer  
Les krijgen van serieuse vrienden is opzich geen probleem....
Je kite is idd ietswat ouder en daardoor minder handig en
je zal er dus minder snel mee leren. Test vooral de savety !!
Hoe nieuwer de kite hoe veiliger doorgaans.... Ben je beginner
en heb je oude kite dan moet je extra opletten want dat kan dus
best HEEL erg gevaarlijk zijn.
Succes dude, oefen met weinig wind !!
Reflex

Antwoord #63 Mei 12, 2009, 10:34:32
edit2Rapporteer  
Nou als die vrienden zo serieus en goede kiters waren hadden ze deze persoon ook wel kunnen laten leren met hun eigen kites zodat hij kon kijken of hij de sport leuk vond. Of in ieder geval afraden om een C kite te nemen. Ik denk dat deze persoon dat zegt om van het gezeur af te zijn. Maargoed het heeft nu weinig nut meer om erover door te gaan. De boodschap is er, hij laat ze enkel nog bij de kassa liggen Wink
seB

Antwoord #64 Mei 12, 2009, 10:47:07
edit2Rapporteer  
Ondanks dat ik zelf ook zou zeggen "zoek gewoon een goedkope 2007 waroo op marktplaats" i.v.m. je eigen veiligheid, is het natuurlijk ook weer zo dat er genoeg mensen op dit forum zelf ook met een C zijn gestart. Wat je iig moet weten is dat je veel minder depower heb dan andere met een BOW, als het dus valgerig weer is gewoon NIET GAAN. Ook als het hard waait, nog even wachten.. knoopje of 16 moet kunnen lijkt me.

Owh en zeker bij kite-spul is mijn motto "goedkoop is duurkoop" oude meuk is over het algemeen helemaal afgetrapt, of het ligt al jaren in een vochtige schuur. Jij hebt dit weer even bewezen Smiley

Als je dan toch besloten hebt dat je wilt gaan kiten, investeer dan gewoon en besluit dan even een half jaartje te wachten met je rijbewijs.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.