1) Hoer hard pomp je de LE op, bijvoorbeeld totdat je echt zwaar op de pomp moet leunen, hoeveel psi?
2) De f-one lijnen heeft een v-vorm op de voorlijnen, is deze V misschien te klein zodat de tips bij elkaar worden gedrukt? (lijkt me sterk want een tribal2 zou dit dan ook moeten hebben?
3) Heeft de max de 5e lijn echt nodig om zijn LE te ondersteunen? Ik had ergens gelezen in een gaastra manual dat de 5e lijn een beetje slack moet hebben.
En tot slot, jullie hebben het in deze topic over 3 cm stuurlijnen inkorten, Ik heb een depower rope van 30 cm, wat gaat die 3cm uitmaken dan?
Bedankt, Rich.
1: 9-11psi2) De f-one lijnen heeft een v-vorm op de voorlijnen, is deze V misschien te klein zodat de tips bij elkaar worden gedrukt? (lijkt me sterk want een tribal2 zou dit dan ook moeten hebben?
3) Heeft de max de 5e lijn echt nodig om zijn LE te ondersteunen? Ik had ergens gelezen in een gaastra manual dat de 5e lijn een beetje slack moet hebben.
En tot slot, jullie hebben het in deze topic over 3 cm stuurlijnen inkorten, Ik heb een depower rope van 30 cm, wat gaat die 3cm uitmaken dan?
Bedankt, Rich.
2: de v-vorm begint bij officiele max bar al na 5meter geloof ik, zoiets iig, als ie op je f-one bar (veel)later begint neemt je kite de verkeerde shape aan=meer gesloten kite
3: ja, max is alleen 5 lijns goed te varen
laatste moet je ff uitzoeken,typen met mn gebrken had=niet chill