rail laat los na het lamineren

Wicher

Mei 16, 2009, 16:28:38
edit2Rapporteer  
Ik heb een probleem ik heb de onderkant van mijn bordje gelamineerd nu laten de zijkanten los, wat kan ik hier aan doen. ik dacht zelf aan het opnieuw verlijmen met epoxy lijm
Rooky

Antwoord #1 Mei 16, 2009, 21:22:20
edit2Rapporteer  
je hebt niet veel meer keuze!!!! als je de rail met pu hebt gegoten moet je hem goed laten uitharden en ontvetten .. er komt een soort zweetlaagje op te liggen die moet er zeker af... dus goed ontvetten en opnieuw de rail doen met epoxy!!!!!
oz

Antwoord #2 Mei 17, 2009, 08:04:29
edit2Rapporteer  
Wat je nog kan proberen is om reactieve secondenlijm (met activator) tussen het losliggende gedeelte te prutsen, zelf gebruik ik deze truc om boardjes te repareren..gaat perfect. Vergeet in ieder geval niet om je dek en bodum goed in te smeren met lossingswas en deze af te plakken met tape. boardje op z'n rail zetten en voorzichtig vol laten lopen. Daarna de activator erover spuiten..

Als je met epoxy aan de slag gaat ga je dit altijd zien, je krijgt n.l. een 'verhoging' in je laminaat omdat epoxy niet vloeibaar genoeg is. Bij het gebruik van secondenlijm is dit niet het geval, alles blijft mooi vlak..geen lijmklem benodigt.

Suc6,

Ozzie.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.