Kitelocatie, malaga, torremolinos, tarifa?

Steef S

Juni 29, 2009, 20:12:54
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik ga van de z omer met twee vrienden met het vliegtuig richting Malaga. Nu ben ik met nog een kiter en een golfsurfer ( schuimsurfer ).

Nu ben ik dus opzoek naar een spot waar je lekker kan kiten maar eventueel ook lekker kan golfsurfen. Het hoeven geen mega grote kelly slater achtige golven te zijn want hij is namelijk nog een beetje aan het oefenen op het schuim. Ik zoek een beetje rond tarifa..torremolinos of also nog iets anders weet.. laat maar komen! Smiley

Kortom: plekje waar je kan kiten plus een beetje golfsurfen en waar je ook eventueel een golfsurf plankje kan huren.

Allemaal alvast heel erg bedankt.

joepje

Antwoord #1 Juni 30, 2009, 09:37:50
edit2Rapporteer  
Tarifa zelf is de spot waar beide plaatsvinden....waarom dan nog ergens anders heen?
Steef S

Antwoord #2 Juni 30, 2009, 16:03:33
edit2Rapporteer  
Oke, ik dacht dat je daar alleen kon golfsurfen de winter. Kan je daar ook spul huren?

Greetz
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Juni 30, 2009, 16:13:30
edit2Rapporteer  
Genoeg te huur daar. Maar surfboards even opzoeken op internet.
Het is een leuke spot met veel mogelijkheden.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.