zo'n baantje wil ik ook

Idefixe

Juli 14, 2009, 17:26:01
edit2Rapporteer  
terwijl de echt werkende NL burger het gemiddeld met 3 weken zomervakantie moet doen gaan de mensen met een voorbeeldfunctie ietsie langer van huis..............
teletekst:

Eerste Kamer met reces                                         

Van 8 juli tot en met 7 september is de Eerste Kamer met zomerreces.Er wordt   
 in die periode niet vergaderd. De eerstvolgende vergadering is op     
 dinsdag 8 september 2009.       

tering hé : dat zijn de mensen die tegen ons zeggen dat we moeten bezuinigen , harder moeten werken, meer bekeuringen moeten betalen........
 ListenToMe  ga je schamen daar       

Morres

Antwoord #1 Juli 14, 2009, 17:43:33
edit2Rapporteer  
komt door afwisseling van vakanties, ze gaan niet allemaal tegelijk op vakantie, voor bijna een maand.

Verder hebben, sommige leden, een veel zwaardere baan dan je zou denken, zoals nachtelijke vergaderingen wegens arbeidsconflicten (CAO) of andere calamiteiten. Neemt niet weg dat politiek een dooddoener is voor natuurlijk gekleurde haren (obama bijvoorbeeld) en de ondankbaarheid van je 'onderdanen'...lijkt wel alsof ze moderators zijn van kitehigh...
Idefixe

Antwoord #2 Juli 14, 2009, 18:39:17
edit2Rapporteer  
persoonlijk vind ik het sukkels ( is natuurlijk een meningsuiting hè) Er is er bijvoorbeeld geen eentje bij die mij rechtstreeks te woord durft te staan over het Natura 2000 gebeuren. Sinds de leugen van het tijdelijke Kwartje van Kok zijn ze mij echt een beetje kwijt daar.
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #3 Juli 14, 2009, 20:23:16
edit2Rapporteer  
Ik vraag me af of je echt zo'n functie zou willen.
Hoe vaak zie je niet op het nieuws dat ze weer de hele nacht hebben doorgehaald?
En voor je het weet lig je eruit en zit je zonder baan. Dan krijg je wel een aantal jaar vergoeding...

hmm jezelf laten verkiezen en dan ervoor zorgen dat je eruit gegooid wordt.
komende 5 jaar zit je gebakken ... Grin
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #4 Juli 14, 2009, 20:56:52
edit2Rapporteer  
Serieus die nachtjes doorhalen zijn erg? Af en toe eens een nachtje niksen om dan met een flinke smak geld naar huis te gaan en de daggen erop te kitesurfen? Ik werk ook af en toe de nacht maar krijg niet zoveel vrij daarna of zoveel geld als hun hoor.

Geloof me, ze doen niks dan praten en discusieren en geld opstrijken.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Juli 14, 2009, 21:05:35
edit2Rapporteer  
Eerste kamer is een erebaantje!
Ik sluit mij aan bij Tom ThumpsUp
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #6 Juli 15, 2009, 22:13:23
edit2Rapporteer  
Serieus die nachtjes doorhalen zijn erg? Af en toe eens een nachtje niksen om dan met een flinke smak geld naar huis te gaan en de daggen erop te kitesurfen? Ik werk ook af en toe de nacht maar krijg niet zoveel vrij daarna of zoveel geld als hun hoor.

Geloof me, ze doen niks dan praten en discusieren en geld opstrijken.

Noem 1 kamerlid die kitesurft Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.