Ik heb ze ook op mijn Nobile 666 gemonteerd alleen heb ik er ook gelijk Mystic straps opgezet kosten 20,- euro. Maar ik zou niet weten of ze ook passen met de straps van Nobile!!
Ik heb zelf de Cabrinha Sinc's en die bevallen zeer goed, maar als je gewone normale foodstraps wilt zou ik gewoon voor een setjes pads en straps van Mystic gaan. Voor de prijs kan je naar mijn mening geen betere normale type straps en pads krijgen.
Nobile 666 2007 is knoerdhard voor je knieen, heb hem hier ook nog liggen. Maar vaar inmiddels wat anders waar mijn knieen en enkels ontzettend blij mee zijn ;-)
Zelf heb ik na een jaar die Nobile pads eraf gegooid, en een setje Ocean Rodeo pads + straps 2009 erop gezet. Deze zijn heerlijk zacht, zeer betaalbaar in vergelijk met de concurrentie en werken gewoon goed met de Nobile.
Die straps van Nobile horen bij het aparte systeem van Nobile, en kun je dus niet overzetten. Je zult nieuwe straps erbij moeten nemen.
Een maat van me heeft die mystic pads, en die werken ook goed.
Na een jaar met die OR pads te hebben gevaren ben ik tot de conclusie gekomen dat het board zelf gewoon knetterhard is. De nieuwere boards zijn veel flexibeler, zonder in te leveren op prestaties.